» دسته‌بندی نشده » باید مراقب نقش‌آفرینی نفوذ‌ی‌ها در لایه سیاست‌گذاری‌ باشیم

باید مراقب نقش‌آفرینی نفوذ‌ی‌ها در لایه سیاست‌گذاری‌ باشیم

اسفند ۸, ۱۴۰۰ 0۰


حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره فرمایش اخیر مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین اظهار داشت: مقام معظم رهبری خیلی وقت است که به موضوع جهاد تبیین تأکید کرده‌اند؛ اما ما در جهاد تبیین کوتاهی‌هایی کرده‌ایم.

وی افزود: هیچکس منکر مشکلات نیست اما واقعیت آن است که حتی برخی مسئولان هم در جایگاه اپوزیسیون قرار گرفته و به جای آنکه حلال مشکلات باشند فقط مشکلات را بیان می‌کنند.

سلیمی تصریح کرد: بایستی تبیین را از تریبون‌هایی که مؤثر و کارآمد است شروع کرده و برای رفع مشکلات از آنجا اقدام کنیم.

وی افزود: برخی مسئولان که تریبون دارند بایستی پاسخ دهند از این تریبون چه راهکار و پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه کرده‌اند و اقدامات آن چه بوده و درباره نتایج عملکردشان توضیح دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: متأسفانه در جهاد تبیین کوتاهی کرده‌ایم و وقتی هم خلا وجود داشته باشد دشمن تهاجم می‌کند؛ مقام معظم رهبری فرموده‌اند به جای آنکه دفاع کنیم بایستی حمله می‌کردیم هرچند که ما دفاع خوبی هم نکرده‌ایم و اسیر شدیم و گاهی اوقات در زمین دشمن توپ زدیم و رسانه‌‌ها هم مسئولان را  احاطه کرده و سربازگیری کردند. این در حالی است که مقام معظم رهبری فرمودند مراقب باشید دشمن در لایه سیاست‌گذاران نقش‌آفرینی نکند.

سلیمی گفت: وقتی جنگ، جنگ ترکیبی است تهاجم هم ترکیبی است؛ ما بایستی در حوزه سیاسی بیشتر کار کنیم ضمن اینکه در حوزه اقتصاد و رسانه‌ هم بایستی اقدامات اساسی انجام دهیم و برای موضوعات امنیتی هم کارهای بزرگی انجام دهیم.

انتهای پیام/ 

 




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *