» آخرین اخبار » گیلان » تاکید بر استفاده از نیروی فعال جوانان در مسؤولیت‌های مختلف

تاکید بر استفاده از نیروی فعال جوانان در مسؤولیت‌های مختلف

اسفند ۵, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت نرجس خانعلی زاده نخستین شهید مدافع سلامت کشور در سالن شهدای کلاچای با اشاره به جایگاه ملت ایران در تاریخ به ویژه تاریخ معاصر از دیدگاه تاریخ‌نویسان و تحلیل‌گران اظهار کرد: ملت ایران مردمی هستند که همیشه در طول دوران، تهدیدها را به ظرفیت تبدیل کرده و برای استفاده و تعالی جامعه زبانزد ملل در طول تاریخ بودند. 

وی با اشاره به نقش ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدها پس از پذیرفتن اسلام که مکتبی الهی، آسمانی و منطبق بر معیارهای عقلانی بود یک جهت نورانی گرفت، افزود: اسلام که مکتب الهی بود چنان جامعه ایرانی را تحت تاثیر قرار داد که هیچ مکتبی نتوانست در آن‌ها چنین تحولی ایجاد کند. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال گذشته در ایران تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی که هنوز قدرت‌های جهانی و نظام سلطه در بهت و ناباوری بسر می‌بردند نفهمیدند که تار و پود این انقلاب تحولی در جهان ایجاد خواهد کرد که زمینه‌ساز ایجاد تمدن جدید اسلامی خواهد شد. 

وی با اشاره به تلاش نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با استفاده از همه ابزارهای لازم برای نابودی حرکت نوظهور و نوپای انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران امروز مفتخر به یک ابر رهبری هوشمند از سلاله پاک پیامبر بوده که تاکنون توانسته همه اندیشه‌های شوم دشمنان را بخواند در همه عرصه‌ها قدرتمند عمل کرده و نقشه‌های آنان را نقشه برآب کرده است. 

فلاحتی با اشاره به سخنان رهبری که شناخت ملت ایران از مجاری رسانه‌های جمعی جهانی میسور نیست، گفت: ملت ایران را باید در زیر تابوت شهید سلیمانی شناخت، ملتی که بیش از ۴۰ سال امواج کوبنده و ظالمانه تحریم‌های اقتصادی و نظامی کشور این ملت خم به ابرو نیاورده و هر روز شاهد پیشرفت‌های مختلفی در عرصه‌های نظامی، علمی و اجتماعی و معنوی بوده ایم. 

وی با بیان اینکه در هیچ دورانی ملت ایران به اندازه ۴۰ سال انقلاب اسلامی گرایش به معنویت نداشته است، افزود: دشمنان و سلطه جهانی برای انحراف کشاندن معنویت ملت ایران به ویژه جوانان کشور از همه ابزارهای تبلیغاتی و امپراطوری رسانه‌ای در شبکه‌های مجازی استفاده می‌کند تا شاید به دلیل فشارهای اقتصادی گرایش آن‌ها به معنویت کاسته شود. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در برابر سلطه جهانی راه خود را پیدا کرده و به ادامه این مسیر باور دارد، بیان کرد: ملتی که در راه رسیدن به اهداف متعالی از خود، ایستادگی نشان دهد مورد لطف خدا است و توانست با ایستادگی در برابر قدرت پوشالی آمریکا، ابرقدرت جهان را ذلیل و زمین‌گیر کند. 

وی به حضور میدانی مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی اشاره کرد و افزود: هیچ ملتی به اندازه مردم ایران خود را موظف برای حضور در موضوعات اجتماعی نمی‌داند.

فلاحتی با اشاره به تلاش نظام سلطه برای ایجاد تحریک و اکنش ایران در مسایل کشورهای غرب آسیا یمن و افغانستان گفت: امروز همه نگاه‌های دشمنان داخلی و خارجی به پیشرفت‌های چشمگیر ملت ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه پیشرفت حضور در موضوعات اجتماعی که نشان از بالندگی و آگاهی ملت دارد است. 

وی با اشاره به رتبه نخست ایران در تزریق واکسیناسیون و تولید واکسن بیان کرد: در هیچ جای دنیا به اندازه انقلاب اسلامی، مردم و مسؤولانش به جایگاه مدافعان سلامت برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و شهدایی که تقدیم این عرصه شده‌اند توجه ندارند. 

وی با اشاره به دشمنی‌ها استکبار جهانی با ملت ایران در طول ۴۳ سال از انقلاب تصریح کرد: مشکل آمریکا با مردم ایران برای ساخت سلاح‌های شیمیایی، ساخت موشک‌های نقطه زن بالستیک نیست مشکل آمریکا برای ظرفیت منابع انسانی است که در همه عرصه‌ها کنار مسؤولان قرار گرفته‌اند. 

فلاحتی استفاده از نیروی فعال جوانان در مسؤولیت‌های مختلف را مورد تاکید مسؤولان قرار داد و گفت: فرمانداران توجه کنند حتما در انتخاب معاونین خود از ظرفیت جوانان خلاق استفاده کنند اگر غیر این باشد حتما به استاندار انقلابی و مکتبی شکایت خواهم کرد. 

وی از مسؤولان خواست برای مبارزه با فساد در گیلان از ظرفیت مردم که دلسوز و غمخوار انقلاب هستند استفاده کنند و افزود: مسؤولان مردم را رها نکنند و شبانه‌روز در خدمت مردم باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *