» آخرین اخبار » گیلان » دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان برای لای‌روبی اسکله آستارا

دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان برای لای‌روبی اسکله آستارا

بهمن ۲۵, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، «حجت‌الاسلام حمزه خلیلی» رئیس‌کل دادگستری استان گیلان به همراه ناظر گمرکات، مدیرکل بنادر و دریانوردی و نماینده مردم در مجلس ظهر امروز از محوطه گمرک و منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا در حاشیه بازدید رئیس‌کل دادگستری گیلان از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ عدم‌لای‌روبی به‌موقع بندر باعث سرگردانی صاحبان کالا، بیکاری نیروی انسانی و تعطیلی خطوط کشتی‌رانی می‌شود.

یاسر همدمی با بیان اینکه رئیس‌کل دادگستری استان گیلان دستور دادند تا شرکت پیمان‌کار با همکاری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان دراسرع‌وقت نسبت به لای‌روبی کانال ورودی اسکله اقدام کند، افزود: امیدواریم لای‌روبی اسکله استمرار داشته و صاحبان کشتی و کالا از بلاتکلیفی درآیند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا با اشاره به اینکه دادگستری و ضابطین قضایی بر روند لای‌روبی اسکله نظارت خواهند داشت، تصریح کرد: طبق دستور رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در صورت ترک فعل با افراد خاطی در چهارچوب قانون و مقررات اداری برخورد می‌شود.

همدمی فعالیت بندر چندمنظوره شهرستان آستارا را باعث اشتغال‌زایی و پویایی اقتصادی منطقه دانست و بیان کرد: تمام تلاش دادگستری و ضابطین قضایی این است که حقوق عامه و صاحبان کالا و کشتی‌ها در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان حفظ شود.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *