» دسته‌بندی نشده » انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و اقتدار نظامی| خدمات و پیشرفت‌های کشور را با آمار و ارقام به‌مردم اعلام کنیم

انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و اقتدار نظامی| خدمات و پیشرفت‌های کشور را با آمار و ارقام به‌مردم اعلام کنیم

بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ 0۰


محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نامگذاری هشتمین روز از ایام الله دهه فجر سال جاری با عنوان «انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و اقتدار نظامی» گفت: دشمن از خلاها و ضعف ما در بیان دستاوردهای انقلاب به نفع خود بهره‌برداری می‌کند، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با جمعی از مداحان به این نقص در کارکرد بیان خدمات انقلاب اشاره و از مداحان خواستند در این حوزه ورود کنند و کمبودها را برطرف کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه وظیفه دارند در تبیین پیشرفت‌های کشور در دوران انقلاب اسلامی روشنگری کنند، اظهار داشت: باید با زبان آمار و ارقام در فضای رسانه‌ای و مجازی، خدمات ارائه شده انقلاب به کشور را به مردم اعلام کنیم. اکنون با نسلی رو به رو هستیم که دوران قبل از انقلاب را ندیده و دشمن به این دلیل با هجمه‌ای سنگین و سرمایه گذاری وسیع با پمپاژ دروغ‌های مکرر در رسانه‌های خود، تلاش می کند دوره قبل از انقلاب را دوره بهشت ترسیم کند و با این روش جوانان کشور را فریب دهد.

جوکار، خاطرنشان کرد: نباید وظیفه بیان واقعیت های انقلاب به مردم را بر عهده یک دستگاه یا سازمان گذاشت بلکه، هر مدیر و شهروندی در کشور مسئولیت دارد با شناخت از دستاوردهای انقلاب ان را برای دیگران تبیین و معرفی کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دشمن دنبال سیاه نمایی است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی این هدف را دنبال کرده است، اظهار داشت: دشمن دنبال این بود که نظام ماندگاری نداشته باشد و به این دلیل، جنگ تحمیلی را بر ضد مردم کشورمان راه انداخت. اعمال شدیدترین تحریم‌های تاریخ بر ضد جمهوری اسلامی ایران نیز راهکار و رویکرد دیگر دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه با وجود همه دسیسه‌های دشمن، انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد، گفت: اگر جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، دشمنی برخی دشمنان داخلی و منافع گرایی لیبرال ها نبود با قاطعیت می توان گفت جمهوری اسلامی ایران در وضعیتی به مراتب بهتر و جلوتر از آن چیزی قرار می گرفت که اکنون قرار دارد.

نماینده مردم یزد در مجلس  به مقایسه وضعیت گذشته و حال کشور در حوزه‌های مختلف دفاعی و سیاسی اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس و برای پاسخ دادن به حملات موشکی صدام ناچار بودیم موشک از خارج کشور تهیه کنیم اما، امروز قادریم انواع موشک های نقطه زن دوربرد و پهباد را داریم که خود قادر به ساخت آن هستیم و حتی می توانیم این سلاح ها را به دیگر کشورها صادر کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، ادامه داد: سرانه پزشک در کشور بسیار پایین بود و از بنگلادش و هند پزشک داشتیم اما امروز در اغلب شهرها و مناطق کشور امکانات درمانی ایجاد و توانسته ایم نیازهای بهداشتی و درمانی خود را با استفاده از نیروهای متخصص و جوان خود تامین کنیم.

جوکار بیان داشت: با وجود همه پیشرفت‌هایی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور حاصل شده است، برخی تفکرات لیبرالی با نگاه به بیرون به دنبال این بودند که کشور پیشرفت نداشته باشد و وابسته به غرب باشیم.

نماینده یزد در مجلس گفت: حتی این نگاه در حوزه مذاکرات نیز دیده شده است اما، امروز خدمتگذاران خوبی در کشور هستند و امیدواریم آنچه را که جزو اهداف و آرمان های انقلاب بوده و در گام دوم که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده است، دولت و مجلس با همفکری و هم اندیشی بتوانند بهترین زندگی را برای مردم فراهم کنند.

انتهای پیام /




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *