» آخرین اخبار » گیلان » الزام رفع دغدغه های بازاریان آستارا پیش از اجرای طرح های کرونا

الزام رفع دغدغه های بازاریان آستارا پیش از اجرای طرح های کرونا

بهمن ۱۵, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس اتاق اصناف شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: پیش از اجرای طرح های کرونایی، باید دغدغه های بازاریان آستارا رفع شود.

حسین ابوالحسنی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود خسارات فراوان در طول شیوع ویروس کرونا به اصناف و کسبه ایران اسلامی و به ویژه بازاریان شهرستان آستارا و با اوج گیری مجدد سویه جدید امیکرون، باز شاهد مصوبات و درخواست های تعطیلی اصناف توسط دولت مطرح می شود.

وی ادامه داد: باید بگوئیم که اقناع نمودن اعضای اتحادیه‌ها و بازاریان بابت همراهی جهت تعطیل نمودن چندین باره کسب و کار آنان، با توجه به عدم تخصیص تسهیلات جبرانی و عدم پرداخت زیان وارده در دوره های گذشته کار بسیار سخت و موجب شرمندگی و عدم حمایت اتحادیه ها و اتاق اصناف از آنان گردیده است.

ابوالحسنی، خاطرنشان کرد: این در حالی است که شرایط مالی اتحادیه ها و اتاق اصناف نیز به دلیل شرایط سخت اقتصادی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت برای اجرای طرح های کرونایی باید به فکر بازار باشد، تصریح کرد: قبل از اعمال هر محدودیتی در حوزه اصناف، بسته های معیشتی و تسهیلات قابل جبران را برای درخواست تعطیل نمودن اصناف تهیه و اجرا نماید.

وی اضافه کرد: همراهی و همکاری در شرایط بحران نیز باید دو طرفه باشد و بازاریان شهرستان بابت خسارات وارده در ایام کرونا در گذشته بسیار ناراحت و نگران عدم تامین چک های صادر شده برای ماه های پایان سال خود هستند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×