» آخرین اخبار » گیلان » استاندار گیلان: آستین همت را برای خدمت به مردم بالا زده‌ام

استاندار گیلان: آستین همت را برای خدمت به مردم بالا زده‌ام

بهمن ۱۴, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه سرا، اسدالله عباسی امروز در مراسم بهره برداری از پروژه‌های عام المنفعه این شهرستان با بیان اینکه باید مردم را دوست داشته باشیم و نسبت به حفظ هویت و اصالت خود، اهتمام ورزیم و این، اقدامی افتخارآمیز است، اظهار کرد: سفر رئیس جمهوری به گیلان، پر برکت بوده و ثمرات زیادی برای ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، پسماند، تالاب و شبکه‌های فاضلاب و دیگر کاستی‌های استان داشته است. 

وی با بیان اینکه به نمایندگی از دولت مردمی سیزدهم، آستین همت را برای خدمت به مردم بالا زده‌ام و برای رفع مشکلات، از همه آحاد جامعه و مسؤولان همیاری می‌طلبیم، گفت: کمک به حوزه‌های فرهنگی را وظیفه خود می‌دانیم و حمایت از تولیدات فاخر این بخش را در دستور کار داریم. 

استاندار گیلان با تاکید برمدیریت جهادی باهدف رفاه عمومی واشتغال در استان گیلان تصریح کرد: باید با اراده و همبستگی در خدمت مردم باشیم نه بسنده به مصوبات دستوری و این وحدت و اتحاد تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی به همه مسؤولان برای خدمت به ملت است. 

عباسی با تاکید بر اجرایی شدن مهندسی مدیریت در نقاط مختلف استان گیلان بیان کرد: باید برنامه ریزی دستگاه‌ها در هر منطقه با توجه به مزیت نسبی مناطق تدوین شده و در راس آن اشتغال و حل مشکلات مردم باشد. 

وی با تاکید بر ضرورت انسجام و اتحاد رسانه‌ای برای کاهش فاصله بین مردم و مسؤولان و همچنین مقابله با دشمنان افزود: امپریالیسم خبری با موج سواری‌های خبری میخواهد نقشه‌های خودرا به نتیجه برسانند و فضای ناامیدی و یأس، را درجامعه سیطره دهد که باید چنین فضایی مهندسی فرهنگی شود توسط رسانه روشنگری شود. 

به گزارش فارس، آبرسانی به شهر گوراب زرمیخ از محل طرح آبرسانی به شهر صومعه سرا، اجرای خطوط آبرسانی این شهرستان، توسعه شبکه روستایی اباتر و اصلاح و بازسازی شبکه روستاهای طاهرگوراب، دوگور و ضیابر با ۱۴۱ میلیارد ریال اعتبار که ۷۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان صومعه سرا با بهره برداری این پروژه‌ها تحت تاثیر ارتقای کیفیت و پایداری تامین آب قرار گرفتند، با حضور استاندار گیلان مورد افتتاح قرار گرفت. 

خط دوم توسعه و تولید شرکت صنایع پلاستیک گیلان کوب با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع اشتغال پایدار روستایی شهرستان صومعه سرا با حضور استاندار گیلان نیز مورد بهره برداری قرار گرفت. 

همچنین یک واحد مجتمع گردشگری و بوم گردی با ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری که ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن با ارائه تسهیلات از محل اعتبارات قانون اشتغال پایدار روستایی، صندوق توسعه ملی و مشارکت بانکی است و برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد استغال دارد، را افتتاح کرد. 

همچنین آیین افتتاحیه سریال خانواده روشن تولید سیمای مرکز گیلان که در ۶۵ قسمت در حال تولید و پخش از شبکه استانی باران است، با حضور استاندار گیلان و دیگر مسئولان انجام شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *