» آخرین اخبار » گیلان » رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا در مدارس الزامی است

رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا در مدارس الزامی است

بهمن ۱۱, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سرپرست فرمانداری شهرستان آستارا بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد:‌ راهپیمایی ۲۲ بهمن درصورت موافقت ستاد ملی کرونا با حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. 

عنایت رضایی‌پور با اشاره به وجود برخی فضاهای آموزشی فرسوده و مستهلک تصریح کرد:‌ آموزش و پرورش این شهرستان گزارش ساختمان‌های آموزشی فرسوده و مستهلک را جهت طرح در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش به فرمانداری ارسال کند. 

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با اشاره به دغدغه برخی از اولیای دانش‌آموزان مبنی‌بر فقدان آزمایشگاه مستقل در این شهرستان بیان کرد:‌ درخصوص احداث آزمایشگاه مستقل باید مطالعات کارشناسی صورت گیرد تا خدای ناکرده در اثر تماس با مواد شیمیایی خطری دانش‌آموزان را تهدید نکند. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: با توجه به اطلس آموزشی و پرورشی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی مطابق با ستاد ملی کرونا و نسخه ۰۶ در مدارس الزامی است.  

سید سجاد موسوی با اشاره به بازدید مستمر کارشناسان آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان از مباحث آموزشی و بهداشت مدارس گفت:‌ با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و بخشنامه‌های صادره از وزارت متبوع، مباحث آموزشی و پرورش مدارس به دو شیوه حضوری و ترکیبی دنبال می‌شود. 

سرهنگ پاسدار فردین عباس‌زاده جاشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش خواستار حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شد و اظهار کرد: فضاسازی محیطی متناسبت با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر در دستور کار ادارات قرار بگیرد. 

انتهای پیام /۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *