» دسته‌بندی نشده » سرمربی فوتبال ناشنوایان: زمین تمرین‌مان در شان تیم‌ملی نیست/ الان وقت حمایت است نه بعد از المپیک

سرمربی فوتبال ناشنوایان: زمین تمرین‌مان در شان تیم‌ملی نیست/ الان وقت حمایت است نه بعد از المپیک

دی ۲۶, ۱۴۰۰ 0۰


قادر تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای حضور در المپیک ناشنوایان اظهار داشت: از لحاظ تیمی شرایط خوبی داریم و بچه ها خیلی با انگیزه تمرین می‌کنند. اردوها را مرحله به مرحله تا آغاز مسابقات برگزار می‌کنیم و تلاش مان این است که با آمادگی کامل به المپیک برویم.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل ما نداشتن زمین تمرین است، گفت: در حال حاضر در ورزشگاه شیرودی تمرین می‌کنیم که اصلا کیفیت خوبی ندارد و در شان تیم ملی نیست. زمین خوب در این فصل در تهران کم است و حتی تیم‌های لیگ برتری نیز خیلی اوقات به مشکل می‌خوردند. تنها خواسته ما این است که زمین تمرین خوب برایمان فراهم شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان عنوان کرد: تیم ملی پتانسیل خوبی دارد. ما دوره قبلی نایب قهرمان شده این و این بار هم اگر خوب حمایت شویم، می‌توانیم روی سکو برویم. امیدوارم اینطور نباشد که اگر خدایی ناکرده نتوانستیم نتیجه بگیریم، انتقادها آغاز شود.

تیموری تاکید کرد: درخواست ما از وزارت ورزش این است که الان باید حمایت‌ها صورت بگیرد. فدراسیون ناشنوایان به تنهایی نمی‌تواند تمام تیم‌ها ساپورت کند و باید مسئولان دیگر نیز پای کار بیایند. اکثر بازیکنان شغل درست و حسابی هم ندارند و اگر در تیم ملی هم حمایت نشوند، کم کم انگیزه‌ها از بین می‌رود.

وی در خصوص قراردادش با تیم ملی به چه شکل است، گفت: ما هیچ قراردادی نداریم و آمده ایم که دلی کار کنیم تا تیم بتواند نتیجه بگیرد.

به گزارش فارس، المپیک ناشنوایان اردیبهشت ماه سال آینده در برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *