» دسته‌بندی نشده » ما چنین وزیر قاطعی می‌خواهیم!

ما چنین وزیر قاطعی می‌خواهیم!

آذر ۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش مشرق، ماجرای تاسف برانگیز اتفاق افتاده در مسابقات قهرمانی بانوان ناشنوای آسیا را همه دیده یا شنیده اند اما نکته قابل توجه، برخورد به موقع، قاطع و ارزشی وزیر ورزش بود که سالها بود ندیده و امیدی هم به دیدنش نداشتیم! اما کیومرث هاشمی کاری کرد که امیدها را زنده کند.

آنچه در مسابقات ناشنوایان رفت، ناشی از اهمال و قصور مدیریتی است که البته این فدراسیون می بایست مدت ها پیش از این مورد بازنگری جدی مدیریتی قرار می گرفت اما مگر در دوره وزارت حمید سجادی کاری هم شد که اکنون از نشدن یک کار گلایه کنیم! به هر حال، این فدراسیون که حیاط خلوت رفیق وزیر قبل بود، آنقدر رها شده بود که چنین اتفاق ناهنجاری و تاسف برانگیزی روی دهد اما هاشمی از جنس دیگری بود.

به گزارش آفسایدنیوز، هنوز یادمان نرفته که در اتومبیلرانی چه اتفاقات تاسف برانگیزی روی داد اما انفعال وزیر وقت، همه را ناامید از اصلاح و برخورد کرد اما این بار ماجرا فرق می کرد. کیومرث هاشمی کاری را انجام داد که همه از یک وزیر انقلابی و کاردان انتظار دارند. او واکنشی به غایت درست، مقتدر و قاطع انجام داد تا بدانیم که در راس وزارت ورزش، دیگر قرار نیست شاهد اهمال و انفعال باشیم. آقای هاشمی! همین گونه بمانید و ادامه دهید.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×