» دسته‌بندی نشده » محمدیان دوباره در جمع مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم/رقابتی سخت برای پوشیدن دوبنده ملی

محمدیان دوباره در جمع مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم/رقابتی سخت برای پوشیدن دوبنده ملی

دی ۲۴, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در حالی به میزبانی گرگان در حال پیگیری است که در وزن ۹۷ کیلوگرم مدعیانی همچون محمدحسین محمدیان و علی شعبانی روی تشک رفتند.

محمدحسین محمدیان ملی‌پوش کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو بود اما در همان مبارزه نخست مقابل اودیکادزه از گرجستان شکست خورد و رویای رسیدن به سکو را از دست داد. وی بعد از چند ماه دوری از کشتی، در لیگ با تیم فولادین ذوب آمل شرکت کرد.

محمدیان با بازگشت روی تشک کشتی سعی کرد دوباره شانس خود را برای پوشیدن دوبنده ملی امتحان کند به همین دلیل با چرخه انتخابی استارت زد. در حالی که مجتبی گلیج مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم به دلیل مدال برنز مسابقات جهانی نروژ از شرکت در مرحله اول انتخابی معاف شده، محمدیان و شعبانی در مرحله دوم به مصاف هم رفتند.

این کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان با وجود اینکه تایم نخست را واگذار کرده بود، موفق شد در نهایت با نتیجه ۵ بر ۴ مسابقه را به سود خود پایان برده و در نهایت با ادامه پیروزی‌هایی که کسب کرد راهی فینال شود. وی در این مرحله به مصاف اسماعیل نجاتیان رفت و با برتری مقابل وی عنوان قهرمانی را کسب کرد تا صاحب دوبنده ملی در مسابقات قهرمانی آسیا باشد. این مسابقات بهار سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *