» آخرین اخبار » گیلان » حاج قاسم نماد معاصر سیره فاطمی (س) است

حاج قاسم نماد معاصر سیره فاطمی (س) است

دی ۱۳, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، آیت‌الله احمد پروایی امشب در مسجد شعربافان این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه (س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم فرزند سیره فاطمی (س) و علوی (ع) بود و حیات و شهادتش برای انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) دارای برکات بی‌نظیری بود. 

وی با اشاره به ولایت مداری حاج قاسم افزود: حاج قاسم انسانی وظیفه‌شناس و وقف اسلام بود و هرجایی که احساس می‌کرد انقلاب اسلامی به حضورش نیاز دارد حاضر می‌شد و بالاترین افتخارش بسیجی بودن بود. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حاج قاسم، سردار دل‌ها بود و بر دل‌ها حکومت می‌کرد، افزود: حاج قاسم که کاخ سفید را به لرزه درآورده بود در کمترین سطح و با ساده زیستی کامل زندگی می‌کرد. 

پروایی با اشاره به تشییع میلیونی حاج قاسم بیان کرد: تشییع حاج قاسم یک رزمایش میدانی و صحنه تکثیر مکتب حاج قاسم سلیمانی بود و سبب ترس و انزوای بیش از پیش مستکبران شد. 

وی خستگی‌ناپذیر بودن، ولایتمداری، سرعت عمل، بصیر بودن، ساده زیستی، فراجناحی بودن و خود را وقف اسلام کردن از مهمترین ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی بود و گفت: حاج قاسم همواره به یاد شهدا و خانواده معظم شهدا بود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *