» آخرین اخبار » گیلان » توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی

توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی

دی ۱۲, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان از توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی در استان گیلان از امروز تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان گیلان خبر داد و گفت: ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

سردار محمد عبدالله پور در حاشیه توزیع بسته های معیشتی، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی پیرو مکتب امام حسین(ع) بود و همانگونه که امام حسین همه هستی اش را در راه اسلام داد، سردار دل ها نیز فدای اسلام و انقلاب و ملت شد.

وی با بیان اینکه هر کسی راه خدا را برود، خداوند او را جاودان می کند، افزود: هم در طرح غربالگری بیماری کرونا، هم در کمک های مومنانه و مواسات و هم در واکسیناسیون به نام سردار سلیمانی تاسی جستیم و اثرگذاری این شهید را در اقدامات خود مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به مشارکت اغلب مردم در کمک های مومنانه، تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور رزمایش کمک های مومنانه ویژه ایام فاطمیه توسط بسیج سازندگی برگزار می شود.

عبدالله پور، از توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی در استان گیلان از امروز تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان گیلان خبر داد و عنوان کرد: ارزش هر کدام از این بسته ها ۵۰۰ هزار تومان می باشد که شامل برنج، روغن، حبوبات و دیگر اقلام غذایی مورد نیاز خانوارهاست.

وی با بیان اینکه ۳۶ میلیارد تومان برای تهیه بسته های معیشتی هزینه شده است، تصریح کرد: بسته های معیشتی در اختیار مساجد قرار می گیرد و امامان جمعه و هیات امنای مساجد و پایگاه های مقاومت با شناسایی نیازمندان، این بسته ها را توزیع می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت شب یلدا خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای دی ماه تاکنون ۵۰۴ هزار بسته معیشتی را توزیع کردیم که تا پایان ایام فاطمیه به ۶۰۶ هزار بسته معیشتی می رسد که در مجموع ۳۲۴ میلیارد تومان توسط کمک های مردمی برای تهیه آنها هزینه شده است.

توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی

توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی

توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی

توزیع ۷۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×