» آخرین اخبار » گیلان » ضرورت اجرای راهکار برای کاهش نارضایتی های بخش فرهنگی رشت

ضرورت اجرای راهکار برای کاهش نارضایتی های بخش فرهنگی رشت

دی ۸, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان رییس شورای شهر رشت گفت: باید به فکر راهکارهای اساسی باشیم تا نارضایتی های بخش فرهنگی رشت مرتفع شود.

محمدحسین واثق کارگرنیا در دیدار با فعالین بسیج رسانه گیلان اظهار کرد: امیدواریم عملکرد مثبتی را در رشت داشته باشیم و به روزهای امیدبخش تری در جهت توسعه شهر رشت برسیم.

وی افزود: خبرنگاران امین مردم در جلسات هستند و بهره گیری از توانمندیهای این افراد می تواند کمک کند تا مشکلات شهر کمتر شود.

کارگرنیا ادامه داد: نارسایی های زیادی در بخش های مختلف شاهد هستیم و وحدت مدیران شهری می تواند موانع را برطرف کند.

وی اضافه کرد: رشت شهر اولین ها در بسیاری موارد بوده و زیبنده این استان نیست که ساخت یک کتابخانه در شهر سالها طول بکشد. هر چقدر بهره برداری و افتتاح پروژه هایی نظیر کتابخانه مرکزی رشت طول بکشد موجب ضرر مردم خواهد شد.

رییس شورای شهر رشت بیان کرد: باید به فکر راهکارهای اساسی باشیم تا نارضایتی های بخش فرهنگی رشت مرتفع شود.

وی افزود: ترک فعل های مدیران باید به دستگاه های قضایی ارجاع داده شود و ما پیگیر هستیم افرادی که باعث خسران در شهرداری رشت شده‌اند شناسایی شوند تا درس عبرتی برای آیندگان باشد.

کارگرنیا خاطرنشان کرد: ما گوش شنوایی برای شنیدن حل مشکلات مردم داریم و نه تنها باید مطالبات به حق مردم  شنیده شود بلکه اقداماتی اساسی هم باید انجام شود.

وی گفت: شورای ششم به دنبال عدالت است و باید رسانه هایی که زحمت می کشند از رسانه های که فقط خبر از دیگر منابع کپی می کنند مشخص شوند.

کارگرنیا اظهار کرد: خبرنگاران حرفه ای در مقابل کارهای خوبی که انجام می دهند حقوق مناسبی دریافت نمی کنند و امیدواریم بتوانیم هر خدمتی که از دست شورا برمی آید برای این عزیزان انجام شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×