» آخرین اخبار » گیلان » بازدید مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از محصولات تولیدی دستان مهربان

بازدید مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از محصولات تولیدی دستان مهربان

آذر ۲۷, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیل سو، این نمایشگاه به منظور حمایت از محصولات و صنایع دستی بانوان کارآفرین با حضور خیریه‌های استان گیلان و با همکاری منطقه آزاد انزلی و مجمع خیرین گیلان تا تاریخ ۲۹ آذرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ در نوروزخانه منطقه آزاد انزلی دایر است.
دستان مهربان نیز در این نمایشگاه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شعبه رشت، مانند «رشتی دوزی، کچه دوزی، چرم دوزی، لوازم مد و حجاب، عروسک‌سازی و …» را به نمایش گذاشت.
در جریان برگزاری این نمایشگاه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز به همراه مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان، از غرفه دستان مهربان در منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.
مدیران یاد شده در چهارچوب این بازدید با اقدامات بنیاد دستان مهربان آشنا شدند؛ و کارکنان این خیریه توضیحاتی را در رابطه با اقدامات دستان مهربان در سراسر کشور و همچنین شعبه رشت ارائه دادند.
مدیر دستان مهربان شعبه رشت در همین رابطه گفت: یکی از مهمترین اهداف و چشم اندازهای دستان مهربان، خودکفایی و ایجاد عزت نفس در زنان سرپرست خانوار است؛ که این مهم از طریق توانمندسازی این عزیزان تحقق می‌یابد.
رضا خیرخواه افزود: این مهم در اغلب شعب این بنیاد به انجام رسیده است؛ و ماحصل آن، آموزش کسب و کار، کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای بسیاری از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بوده؛ و این روند در حال گسترش است.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ده‌ها مورد کارگاه آموزشی کسب و کار ویژه زنان سرپرست خانوار به همراه مشاوره‌های پس از آموزش توسط اساتید مجرب ویژه مددجویان شعبه رشت برگزار شده است.
شایان ذکر است؛ که هم اکنون شعبه‌های تهران، مازندران، قم، فارس، کرمانشاه، البرز و مراغه از کارگاه توانمدسازی برخوردار هستند؛ و به زودی این کارگاه در دیگر شعب دستان مهربان نیز راه اندازی خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×