» آخرین اخبار » گیلان » لزوم توسعه اجرای کارهای فرهنگی در همه مناطق رشت

لزوم توسعه اجرای کارهای فرهنگی در همه مناطق رشت

آذر ۲۰, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و حقوقی شورای شهرستان رشت گفت: اجرای کارهای فرهنگی در رشت فقط منحصر به پیاده راه فرهنگی نباشد بلکه همه مناطق شهر رشت باید برای انجام کارهای فرهنگی دیده شود.

علیرضا تاج شهرستان امروز در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اظهار کرد: از رسانه ها انتظار می رود در جهت توسعه و پیشرفت شهر همکاری بیشتری با شورای شهر رشت داشته باشند.

وی افزود:  تخریب هریک از اعضای شهر به روش های مختلف فقط منجر به این امر می شود که در انجام برخی از کارهای خوب کندی صورت گیرد.

تاج شهرستانی با بیان اینکه اعضای شورای این دوره در انتخاب شهردار رشت خوب عمل کردند و فردی شایسته را برای مدیریت شهری رشت برگزیدند، ادامه داد: اینکه به شهردار تذکراتی داده می شود روند طبیعی کار شورا است و اختلاف نظرها شاید در اعمال روش ها است. هدف شهردار رشت و اعضای شورا شهر خدمت به مردم و شهر رشت است.

وی خاطرنشان کرد: پرواضح است که ضعف هایی هم وجود دارد و دخالت شورا در برخی از کارها به این منظور است که اقدامات و انتصابات به نحو شایسته تری صورت بگیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و حقوقی شورای شهرستان رشت گفت: نیاز است برای توسعه بخش فرهنگی رشت اقدامات بهتری صورت بگیرد و اجرای کارهای فرهنگی در رشت فقط منحصر به پیاده راه فرهنگی نباشد بلکه همه مناطق شهر رشت باید برای انجام کارهای فرهنگی دیده شود.

وی تاکید کرد: فرهنگ سازی و آموزش های لازم به شهروندان کمک می کند تا در جهت تحقق اهداف توسعه شهر رشت گامهای موثرتری برداشته شود.

تاج شهرستانی با بیان اینکه متاسفانه عده ای در فضای مجازی به خود اجازه می دهند به هر نحوی به دیگران توهین کنند، گفت: همه ما فرزندان رشت هستیم و باید برخود لازم بدانیم هنگام تذکر دادن به دیگران و مسئولین در ابتدا به شخصیت یکدیگر احترام بگذاریم.  

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×