» آخرین اخبار » گیلان » مسؤولین آستارا به فکر چمن طبیعی باشند

مسؤولین آستارا به فکر چمن طبیعی باشند

آذر ۱۸, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بلاخره برای نخستین بار در فصل جاری و با پیگیرهای فراوان مالک و مدیران باشگاه شهرداری آستارا، تلاش‌های هیئت فوتبال شهرستان آستارا و همکاری مسؤولین شهرستان آستارا مشکلات و معایب ورزشگاه وحدت رفع شده و سه شنبه هفته آینده دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و آرمان گهر سیرجان از هفته دهم مسابقات لیگ یک در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار خواهد شد. 

شهریور امسال رئیس سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای، به هیئت‌های فوتبال استان‌ها و باشگاه‌ها لیگ برتری تاکید کرد که رقابت‌های لیگ برتر در زمین چمن طبیعی باید برگزار شود و تیم نساجی مازندران به دلیل مصنوعی بودن چمن ورزشگاه خانگی‌اش با مشکلات فراوانی دسته پنجه نرم کرده است. 

مدیران استانی و شهرستانی بایستی از تجربیات دیگر تیم‌ها درس بگیرند و مجدد با چالش‌های آن‌ها روبرو نشوند و یکی ا ز مهمترین چالش‌های نزدیک به تیم شهرداری آستارا اولویت قرار دادند تهیه و تدارک یک چمن استاندارد برای لیگ برتر است. 

همانطور که شهرداری آستارا در فصل گذشته تا یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتبال ایران پیش رفت و اگر می‌توانستند به سطح اول فوتبال ایران صعود کنند حالا مشکلات دو چندانی را پیش رو داشتند که قطعا یکی از آن‌ها همین وضعیت استادیوم و چمن بود که با شرایط سختگیرانه‌تری از سوی سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات طلب می‌شد. 

امسال هم شهرداری آستارا یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر است و کارشناسان معتقد هستند که تیم پیوس پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد ولی سوال اینجاست که اگر این تیم لیگ برتری شود چگونه با چالش‌های به وجود آمده روبرو خواهد شد. 

الزامات فراوانی برای تیم‌های لیگ برتری وجود دارد که فیفا هم به فدراسیون ابلاغ کرده تا در ورزشگاه‌ها امکانات و الزامات اولیه مانند دوربین، فروش الکترونیک بلیت مهیا شود تا بتوان امنیت و آرامش و آسایش تماشاگران را مهیا کرد که اگر امروز هم برای آماده‌سازی آن‌ها اقدام شود دیر است و باشگاه‌های حرفه‌ای استان چه ملوان یا شهرداری آستارا نباید آن‌ها را بی‌اهمیت جلوه ندهد زیرا آن موقع برای دیدار خانگی باید به یک استان دیگر سفر کرد و شهر همجواری استاندارد وجود ندارد. 

البته فراهم آوردن تمام این الزامات به تنهایی برای یک باشگاه بسیار دشوار است و امیدواریم مسؤولین ورزش و فوتبال استان برای به وجود آمدن شرایط استاندراد به تیم‌های پرطرفدار گیلان همتی مضاعف داشته باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *