» آخرین اخبار » گیلان » اهدای ۹۰ دستگاه ویلچر به معلولان گیلان

اهدای ۹۰ دستگاه ویلچر به معلولان گیلان

آذر ۱۳, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان دبیر ستاد اجرایی فرمان امام گیلان، سهم استان در فاز نخست اهدای ۵۰۰۰ دستگاه ویلچر را ۹۰ دستگاه دانست و افزود: مابقی آن ۲۷ هزار دستگاه ویلچر تا پایان سال توزیع خواهد شد.

محمد کرمی در حاشیه مراسم اهدای ویلچر به معلولان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به امضای تفاهم نامه تامین و اهدای ۲۷ هزار دستگاه ویلچر بین معلولان مناطق محروم کشور از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، اظهار کرد: در راستای این تفاهم نامه در فاز نخست ۵۰۰۰ دستگاه ویلچر به بهزیستی تحویل داده شده است.

وی سهم استان گیلان در فاز نخست را ۹۰ دستگاه ویلچر دانست و افزود: مابقی آن ۲۷ هزار دستگاه ویلچر تا پایان سال توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان، ارزش ویلچرهای اهدا شده در استان را دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دانست و اضافه کرد: حدود ۱۰۰۰ نفر از معلولان استان نیاز فوری به ویلچر دارند.

کرمی، تامین مسکن برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول را یکی دیگر از اقدامات اساسی ستاد اجرایی فرمان امام دانست و گفت: احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های کم برخوردار استان گیلان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز مسکن برای خانواده های دارای حداقل دو معلول را از سه سال گذشته آغاز کردیم، متذکر شد: در حال ساخت و تحویل واحدها هستیم.

اهدای ۹۰ دستگاه ویلچر به معلولان گیلان

اهدای ۹۰ دستگاه ویلچر به معلولان گیلان

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×