» دسته‌بندی نشده » دستگیری عاملان ایجاد درگیری، قمه کشی و ضرب و جرح در یکی از روستاهای آستانه اشرفیه

دستگیری عاملان ایجاد درگیری، قمه کشی و ضرب و جرح در یکی از روستاهای آستانه اشرفیه

اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ 1۰

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آستان‌خبر، سرهنگ حسین حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد امنیت اجتماعی در اولویت نیروی انتظامی قرار دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه بوده و با مختل‌کنندگان نظم جامعه به‌شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به درگیری پیش‌آمده در یک روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی، قمه‌کشی و ایجاد درگیری و ضرب‌وجرح در قهوه‌خانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از مجروح شدن فردی در حادثه قمه‌کشی در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و افزود: پس از بررسی‌های انجام‌شده ۳ نفر که با سلاح سرد فردی را مجروح کرده بودند شناسایی شدند.

حسن‌پور با اشاره به دستگیری متهمان این حادثه با هماهنگی دستگاه قضایی بیان کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب‌وجرح عمدی، قتل و درگیری‌های متعدد با سلاح سرد و عربده‌کشی را در پرونده خود دارد.

وی علت قمه‌کشی در شهرستان آستانه‌اشرفیه را اختلافات شخصی دانست و گفت: متهمان ۲۹ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×