» دسته‌بندی نشده » آقای درویش خوشحال باش پرسپولیس باخت!

آقای درویش خوشحال باش پرسپولیس باخت!

بهمن ۲۷, ۱۴۰۲ 0۰


سرویس ورزش مشرقجمشید شاه محمدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، با انتقاد نسبت به عملکرد کادر فنی تیم پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: متاسفانه از همان شروع بازی مشخص بود که بچه‌های پرسپولیس برنامه درستی برای رویارویی با تیم آلومینیوم نداشتند. ما در این دیدار کاملاً مغلوب حریف بودیم و شانس آوردیم که با یک گل شکست خوردیم.

وی افزود: هر چقدر مجتبی حسینی از تک تک بازیکنان ما شناخت داشت و بچه‌های ما را زیر نظر گرفته بود اوسمار هیچ برنامه‌ای برای از کار انداختن هافبک‌های تهاجمی و مهاجمان حریف نداشت. در چنین شرایطی طبیعی است که تیم ما شکست بخورد و سه امتیاز حساس خارج از خانه را از دست بدهد.

پیشکسوت سرخپوشان تهرانی با اشاره به اتفاقات مربوط به تعطیلات نیم فصل خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در آن مدت زمان را به شدت از دست دادیم و با جدایی گل محمدی همه چیز را به امان خدا رها کردیم. آقای درویش قطعاً امشب برای خودش جشن می‌گیرد. او که از قهرمانی پرسپولیس به خاطر دادن پاداش ناراحت بود حالا حتما از این باخت خوشحال است و می تواند با پول پاداش بچه های تیم شام برود بیرون.

شاه محمدی ادامه داد: وقتی گلوی خودمان را پاره کردیم و گفتیم این مربی در حد پرسپولیس نیست برای این روزها بود. مجتبی حسینی که دستیار گل محمدی بود به این شکل تیم ما را شکست داد و دل هوادارمان را شکست. حالا آقای درویش باید بیاید و جواب بدهد که اولاً چرا یحیی گل محمدی را به روزی انداخت که از تیم جدا شود و ثانیاً باید بگوید چرا در این مدت یک مربی خوب نیاورد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس که نسبت به نتیجه رقم خورده برای تیمش به شدت ناراحت بود تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه ما می‌گوید برای صرفه جویی در هزینه پول خرج نکردیم! آقای درویش چطور ممکن است شما در باشگاهتان ندانید که مالیات بدهکارید؟ چطور ممکن است هنوز نتوانسته باشید پنجره را باز کنید تا بازیکنان جدید بیایند. این خیلی بد است که بازیکن کنار زمین گرم کند ولی نتواند به میدان برود.

فوتبالیست سال‌های گذشته پرسپولیس با اشاره به انگیزه ملی پوشان پرسپولیس در این دیدار توضیح داد: معمولاً بازیکنانی که از جام ملت‌ها یا تورنمنت های بزرگ برمی‌گردند را بلافاصله بازی نمی‌دهند چون آنها انگیزه آنچنانی ندارند. ما دیدیم که بچه‌های ملی‌پوش پرسپولیس بی‌انگیزه بودند. چطور ممکن است بیرانوند از ۴۰ متری گل بخورد؟ ما از بیرانوند توقع داریم این توپ‌ها را بگیرد یا اینقدر از دروازه‌اش خارج نشود.

شاه محمدی همچنین خاطرنشان کرد: شما ببینید الان رامین رضاییان، شهریار مغانلو و رضا اسدی که از پرسپولیس رفتند در سپاهان چکار می‌کنند؟ ما این بازیکنان را داشتیم و همه را رد کردیم. همین مهدی ترابی خودش یک معضل برای پرسپولیس شده است. هر توپی هر جای زمین خطا می‌شود او می‌رود پشتش و ضربه را از دست می‌دهد. متاسفم که پرسپولیس کاشته زن ندارد و ترابی به خودش اجازه می‌دهد پشت توپ بایستد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: آقای درویش! بار کج به منزل نمی‌رسد و شما نمی‌توانید با این شرایط مدیریت در این باشگاه به کارتان ادامه بدهید. صدای هواداران را در اراک شنیدید قطعاً این صدا را در روزهای آینده هم خواهید شنید. مدیریت شما به درد پرسپولیس نمی‌خورد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×