» دسته‌بندی نشده » اوسمار نیامده به درد گل محمدی دچار شد

اوسمار نیامده به درد گل محمدی دچار شد

بهمن ۲۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش مشرق، اوسمار ویه را سرمربی جدید پرسپولیس شروع ناامیدکننده ای در این تیم داشت و در اولین بازی خود به عنوان سرمربی سرخ پوشان مقابل آلومینیوم مغلوب شد تا پرسپولیس وارد یک بحران جدید شود. بعد از این بازی هواداران عصبانی پرسپولیس به شدت علیه اوسمار و تیم مدیریتی این باشگاه شعار دادند. آن‌ها که اصلا از ابتدا با انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس موافق نبودند، حتی به سمت او و بازیکنان پرسپولیس بطری پرت کردند و خواستار برکناری سرمربی برزیلی شدند.

اوسمار درحالی در اولین بازی خود با این صحنه‌ها مواجه شد که یحیی گل محمدی در همین فصل و بعد ازشکست پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا با آن مواجه شد. سال‌ها قبل حمید استیلی که به جای علی دایی سرمربی پرسپولیس شده بود هم در اولین بازی خود و بعد از تساوی مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی، با انتقاد و شعارهای هواداران پرسپولیس روبه رو شده بود و حالا بعد از سال‌ها سرمربی جدید پرسپولیس با این موضوع مواجه شده است.

البته سرمربی جدید پرسپولیس به نوعی شانس آورد که این باخت در تهران و مقابل چشمان هواداران پرسپولیس رخ نداد؛ چرا که ممکن بود اوسمار با شعارهای تندتری روبه رو شود و اتفاقات بدتری رخ دهد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×