» دسته‌بندی نشده » درخشش ستاره نیمکت نشین پرسپولیس در قطر

درخشش ستاره نیمکت نشین پرسپولیس در قطر

بهمن ۱۱, ۱۴۰۲ 0۰


سرویس ورزش مشرق – وحدت حنانوف در مصاف تاجیکستان مقابل امارات در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد زننده تک گل تیمش در راه صعود به دور یک چهارم نهایی باشد و در کار دفاعی عملکرد درخشانی از خودش به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن میدان شد. اما همین بازیکن در تیم پرسپولیس و در نیم فصل اول آمار بسیار ضعیفی را بر جای گذاشت.

مدافع ملی پوشی خارجی تیم پرسپولیس در نیم فصل اول تنها در ۶ بازی و به مدت ۱۷۶ دقیقه به میدان رفت که میانگین ۲۹.۳ دقیقه در هر بازی را از خود بر جای گذاشت. او فقط در یک مسابقه روبروی ملوان در ترکیب اصلی حضور داشته و در ۵ دیدار به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت.

یحیی گل محمدی در نیم فصل اول هیچ اعتقادی به این بازیکن نداشت و در دیدارهای داخلی کمتر از او بازی گرفت. وحدت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۱۸۰ دقیقه و در ۴ بازی برای پرسپولیس به میدان رفت که جزو نفرات تاثیرگذار تیم پرسپولیس هم به شماره آمد.

در هفته های پیش از باشگاه پرسپولیس خبر می رسید یحیی گل محمدی، وحدت حنانوف را در لیست فروش گذاشته و قرار است این مدافع ملی پوش تاجیکستانی که با تیمش در دور یک چهارم نهایی جام ملتهاست را از دست بدهد اما حالا گفته می شود «اوسمار» او را خواسته و به درویش گفته حنانوف باید باشد.

علاوه بر این تیم تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی باید با اردن دیدار کند و این موضوع باعث شده تا یاران حنانوف به شکست این تیم و رسیدن به جمع ۴ تیم برتر جام و تاریخسازی با تاجیکستانِ تازه وارد به این جام امیدوارتر هم باشند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×