» آخرین اخبار » گیلان » کسب موفقیت جهانی ورزشکار گیلانی با تلاش و تشویق

کسب موفقیت جهانی ورزشکار گیلانی با تلاش و تشویق

دی ۱۳, ۱۴۰۲ 0۰


خبرگزاری فارس رشت؛ حمیدرضا دنیادیده: پاورلیفتینگ یا وزنه‌برداری قدرتی یک ورزش قدرتی است که شباهت‌های زیادی با ورزش وزنه‌برداری دارد و شامل سه نوبت برای ثبت بهترین وزنه بوده که شامل سه حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه است. 

مسابقات پاورلیفتینگ در سرتاسر جهان برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، برگزاری این مسابقات در روسیه بوده و از سال ۱۹۸۴، پرس سینه که از حرکات پاورلیفتینگ هست در پارالمپیک گنجانده‌ شده است. 

کسب دو مدال طلا توسط ورزشکار گیلانی در بین ۲۹ کشور جهان

ابوالفضل (کامیار) تقی پور، یک ورزشکار رشتی متولد ۱۳۸۳ است که اخیراً ۲ طلا در مسابقات جهانی روسیه را در دسته جوانان و بزرگ‌سالان بین ۲۹ کشور جهان کسب کرده است. 

 


اولین طلایی شدن؛ مقام اول گیلان در مسابقات آستانه‌اشرفیه

 

موفقیتی که طی چهار ماه تلاش حرفه‌ای کسب شد 

تقی پور می‌گوید: فعالیتش در ورزش را از سال ۱۳۹۹ شروع کرده و به‌صورت حرفه‌ای مسابقات پاورلیفتینگ پرس سینه را چهار ماه هست که دنبال کرده و طی این مدت، کسب مدال برنز در شهرستان رشت، کسب طلا استانی در آستانه‌اشرفیه، کسب نقره کشوری در تهران و کسب دو طلا در مسابقات جهانی روسیه از نمونه‌های آن است. 


افتخاری دیگر؛ مقام دوم کشوری در مسابقات تهران

 

نقش مؤثر حمایت خانواده در موفقیت‌های ورزشی 

این ورزشکار آینده دار گیلان و ایران اسلامی علاقه زیادی به ورزش دارد و حمایت‌های خانواده ازجمله پدر و مادرش را یکی از عوامل موفقیت‌هایش می‌داند. 

تشویق‌های پدری که موجب تلاش بیشتر شد 

ابوالفضل (کامیار) می‌گوید: «موفقیتم بیشتر حمایت‌های پدر و مادرم بود؛ پدرم با سختی‌های زیادی من را برای مسابقات جهانی فرستاد و تشویق‌هایشان باعث شد تا بیشتر تلاش کند. »

کامیار دوست دارد در آینده هم ورزش موردعلاقه‌اش را به‌صورت حرفه‌ای‌تر ادامه دهد. تقی پور می‌گوید: «در آینده دوست دارم ورزشم را ادامه دهم و به مقامات بالاتری برسم.»
 


کسب دو افتخار طلایی برای کشور؛ مسابقات جهانی روسیه بین ۲۹ کشور جهان

 

شرکت در مسابقات جهانی هدف ورزشکار جوان گیلانی 

شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی از اهداف این ورزشکار جویای نام گیلانی است. پاورلیفتر اخلاق مدار گیلانی جدای از پدر و مادرش، اساتیدش را هم در موفقیتش دخیل می‌داند. او از اساتید بیاتی و برمر و حتی از اسد زاده رئیس فدراسیون جهانی هم نام می‌برد و از تلاش‌هایشان در مسیر موفقیتش تقدیر و تشکر می‌کند. 

داشتن استعداد در کنار تشویق و حمایت عامل موفقیت 

داشتن استعداد در کنار تلاش مستمر و مضاعف و همچنین برخورداری از حمایت اطرافیان ازجمله خانواده و اساتید دلسوز می‌تواند مانند داشتن برنامه ورزش و غذایی مناسب مفید باشد و کارایی ورزشکاران را بالا ببرد. 


کسب عنوان قهرمانی جهان

 

هیجان و تشویق در ورزش مسری و نتیجه‌بخش است 

بدون شک، هیجان و تشویق مسری است، تشویق دیگران برای این‌که بهترین نتیجه‌ را بگیرند باعث می‌شود آن‌ها نیز همین کار را در قبال شما انجام دهند و این نتیجه موفقیت ابوالفضل‌ها در کرسی‌های پیشرفت ازجمله ورزش است. 

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×