» دسته‌بندی نشده » دمای ۱۰ شهر اصفهان از ۴۰درجه گذشت/ روند کاهشی دما از فردا

دمای ۱۰ شهر اصفهان از ۴۰درجه گذشت/ روند کاهشی دما از فردا

شهریور ۳, ۱۴۰۲ 0۰


لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از فردا شنبه چهارم شهریور ماه دمای هوا در نیمه شمالی استان و از روز یکشنبه در سایر مناطق اصفهان روند کاهشی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی امروز تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز بیشینه دمای ۱۰ شهر استان از جمله اصفهان، خمینی شهر، چوپانان، آران و بیدگل، بادرود، اردستان، خور و بیابانک، کاشان، مهاباد و کبوتر آباد به بالای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد، افزود: بادرود از توابع شهرستان نطنز با بیشینه دمای ۴۳ درجه سلسیوس و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

به گفته امینی، امروز آسمان بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از فردا وزش باد به نسبت شدید تا شدید، به ویژه در نیمه شرقی استان گاهی همراه با تندباد لحظه‌ای و گردوخاک همراه خواهد بود که به کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق و تا حدی مرکز استان منجر خواهد شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×