» آخرین اخبار » گیلان » تعامل پلیس و اصحاب رسانه برای بیان روایت اول و دفع فتنه

تعامل پلیس و اصحاب رسانه برای بیان روایت اول و دفع فتنه

مرداد ۲۱, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی پیش‌ازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره همراه و یاور مردم در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: سال گذشته علیرغم وجود برخی مشکلات و ناهنجاری‌ها، به خوبی سپری شد و در این بین نقش اصحاب رسانه در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی، سپاه و بسیج غیرقابل کتمان است. 

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ایجاد آرامش در جامعه گفت: مردم اصحاب رسانه را بخشی از جامعه دانسته و در برهه‌های مختلف همواره به کمک نیروی‌های امنیتی و انتظامی آمده است. 

فرمانده انتظامی استان گیلان، خبرنگاران در این استان را سرآمد کشور دانست و افزود: خبرنگاران در استان گیلان سرآمد کشور بوده و در بحث انعکاس اخبار همواره به خوبی و دقیق عمل می‌کنند. 

ملکی، نقش ارتباط مستمر میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه را بسیار مهم و موثر در راه ایجاد آرامش در جامعه دانست و بیان کرد: ارتباط موثر و مستمر میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه منجر به پیروزی در جنگ ترکیبی و نرم در بحران‌ها و بیان روایت نخست می‌شود و در این صورت مردم دیگر اخبار رسانه‌های معاند را دنبال نمی‌کنند. 

وی با تاکید بر انعکاس دقیق اخبار نیروی انتظامی توسط اصحاب رسانه در بحران‌های مختلف تصریح کرد: در بحث اغتشاشات سال گذشته، پلیس در انعکاس اخبار و منتشر شدن روایت نخست، ارتباط مناسبی با اصحاب رسانه داشت و بسیاری از فتنه‌ها در آن برهه از سال خنثی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌های معاند به طور شبانه‌روزی در حال پمپاژ اخبار دروغ و غیرواقع در جامعه هستند، گفت: کشور ایران علیرغم حضور در یک منطقه با بحران‌های متعدد، به لحاظ امنیتی بسیار آرام است و به همین منظور انعکاس اخبار درست و نخست بسیار مهم و تاثیرگذار است. 

ملکی با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با معضل عفاف و حجاب و بی‌بندوباری در استان بیان کرد: رواج بی‌بندوباری و بی‌حجابی در کشور یکی از اهداف دشمن است ولی فطرت ملت ایران ذاتا دین‌دار بوده و نیروی انتظامی اجازه گسترش بی‌بندوباری در کشور را به هیچ عنوان نخواهد داد. 

وی، گیلان را یکی از آرام‌ترین استان‌های کشور معرفی کرد و افزود: گیلان یکی از استان‌های آرام و ولایت‌پذیر کشور است به همین منظور در آشوبات سال گذشته دشمن در تلاش برای نا آرامی این استان بود که با همراهی مردم و نیروی‌های امنیتی و انتظامی خنثی شد. 

فرمانده انتظامی استان گیلان از افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و همچنین ۶ هزار و ۵۵۹ به همراه ۳۲۳ قاچاقچی دستگیر شدند. 

ملکی با تاکید بر لزوم برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادین متهاجر در سطح پارک‌های استان بیان کرد: ایجاد امنیت برای خانواده‌ها و بانوان در سطح پارک‌های استان اولویت نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر است و در این مدت معتادین بسیاری توسط پلیس در سطح پارک‌ها دستگیر شدند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×