» دسته‌بندی نشده » مقتدایی: اقدام اخیر فراجا برای ایجاد آرامش و بالابردن نظم در جامعه است

مقتدایی: اقدام اخیر فراجا برای ایجاد آرامش و بالابردن نظم در جامعه است

تیر ۲۶, ۱۴۰۲ 0۰


عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام اخیر فراجا در برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نیروی انتظامی در مراکزی که تجمع انسانی وجود دارد، امنیت آفرین و انتظام بخش است.

مقتدایی افزود: نباید به بهانه‌ اینکه ممکن است کارهایی انجام شود که آثار نامطلوب دارد، نباید جلوی حضور پلیس در بدنه‌ جامعه را بگیریم و کسانی که با حضور پلیس و ایجاد انتظام مخالفت می‌کنند در واقع از آرامش عمومی جامعه جلوگیری می‌کنند.

وی اظهار کرد: اقدام اخیر فراجا برای ایجاد آرامش و جلوگیری از به خطر افتادن امنیت روانی جامعه و بالا بردن ضریب نظم در جامعه است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون و میئولین فراجا، گفت: دیروز مسئولان نیروی انتظامی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  حضور پیدا کردند و توضیحات لازم را به نمایندگان، ارائه دادند که این توضیحات پلیس برای کمیسیون امنیت ملی، قابل پذیرش بوده و مجلس از اقدام موثر نیروی انتظامی برای انتظام بخشی به جامعه، حمایت می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همه باید به پلیس کمک کنند و اگر کسی قصد تضعیف پلیس را داشته باشد، با آرامش جامعه همراهی ندارد و بدون شک، پلیس، اقدامات عاقلانه و معقول خود را با پشتوانه‌ حمایتی مجلس ادامه خواهد داد.

روز گذشته، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا در گفتگو با خبرنگار فارس گفته بود: پلیس در پی مطالبات مردمی و در چارچوب قانون به منظور بسط و گسترش امنیت عمومی و تحکیم بنیان خانواده، با استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام مأموریت‌های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×