» دسته‌بندی نشده » دبیر سیاسی مجمع اسلامی دانشجویان: جلسات اصلاح‌طلبان در دانشگاه آزاد برای شبکه‌سازی کلید خورده است

دبیر سیاسی مجمع اسلامی دانشجویان: جلسات اصلاح‌طلبان در دانشگاه آزاد برای شبکه‌سازی کلید خورده است

تیر ۲۶, ۱۴۰۲ 0۰


حامد عبدالحسینی دبیر سیاسی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: چهره ها و شخصیت های مختلف اصلاح طلب به طور وسیع با دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد جلساتی را برگزار و اقدام به شبکه سازی می کنند. این جلسات عمدتا در محل خود دانشگاه آزاد است و مراکز مختلف دانشگاه آزاد در خصوص مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی به عنوان میزبان این جلسات مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: این جلسات از اوایل امسال افزایش چشمگیری داشته و تلاش فعالان اصلاح طلب این بوده است که تشکل های دانشجویی اصلاح طلب در میان دانشجویان نیز فعالیت پر رنگ تری داشته باشند و بتوانند همچون گذشته شبکه سازی جدی را برای انتخابات داشته باشند.

عبدالحسینی در ادامه گفت: هرچند نگاه جریان اصلاحات در سالهای گذشته به جریان دانشجویی بیشتر نگاه ابزاری بود اما امیدواریم این فعالیت های جدید با رویکردی عاقلانه تر و محترمانه تر باشد و فعالان اصلاح طلب جریان دانشجویی را به عنوان پیاده نظام حزب سیاسی خود نبینند و حقیقتا به دنبال رونق دادن به فضای سیاسی جنبش دانشجویی باشند.

وی افزود: البته جریان انقلابی دانشجویی همچنان در راستای تکالیف خود تلاش خواهد کرد در فضای دانشجویی بصریت افزایی و روشنگری را ادامه داده و حضور هر جریان سیاسی را در میان دانشجویان به طور مستمر رصد کند. اصل فعال شدن جریانات مختلف سیاسی برای انتخابات را ما مناسب می دانیم اما امیدواریم این فعالیت ها منجر به رشد دانشجویان بشود نه آنچه که در سالهای قبل و در تاریخچه جریان اصلاح طلبی وجود دارد.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×