» آخرین اخبار » گیلان » اما‌م جمعه رشت: از قطبی‌سازی و ایجاد یأس باید دوری کرد

اما‌م جمعه رشت: از قطبی‌سازی و ایجاد یأس باید دوری کرد

اردیبهشت ۸, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته رشت با اشاره به سالروز تخریب قبرستان بقیع اظهار کرد: هشت شوال تداعی‌کننده خاطره تلخ برای شیعیان است چرا که یهود در لباس صهیونیست فعلی با همکاری قدرت‌های جانی،‌ قبرستان بقیع را تخریب کردند و این اقدام شوم، کام همه مسلمانان را تلخ کرد.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و نقش آفرینی کارگران فداکار و انقلابی در عرصه تولید به عنوان افسران پیش‌رو در جنگ اقتصادی گفت: مسؤولان تلاش مضاعف در پیش بگیرند تا تورم مهار و تولید افزایش یابد.

امام‌ جمعه رشت با گرامیداشت یاد و خاطره متفکر بزرگ اسلامی علامه مطهری و بزرگداشت روز معلم، گفت: بنا به ژرف اندیشی شهید مطهری سیر مطالعاتی کتب استاد، بخش‌های زیادی از معارف اسلام را تبیین و شبهات جدید و قدیم را همچنان پاسخ دهد.

 وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه عید سعید فطر خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی و کار و مهربانی کنند که دستور دین و خداست تا دشمنان نتوانند ایجاد انشقاق در این فضای آرام کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید از قطبی‌سازی‌ها و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه دوری کرد، گفت: رهبری مسئله حجاب را چندی پیش واجب شرعی دانسته و فرمودند که کشف حجاب و بدحجابی حرام شرعی و سیاسی است.

 امام‌ جمعه رشت با اشاره به اینکه متأسفانه کارهای برخی افراد که به صورت نااگاهانه و ناخواسته مرتکب می‌شوند عمل به خواسته دشمن است، افزود: جمهوری با این پدیده شوم عاقلانه، مدبرانه با برنامه و مقتدرانه برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر از سوی دستگاه قضا، جدی حمایت خواهد می‌شوند و مسؤولان در حال تلاشند، افزود: یکی از موضوعات استان گیلان مسئله آب کشاورزی است لذا تأکید می‌کنم تا مسؤولان تلاش کنند کشاورزان به دلیل مشکلات آبی دچار آسیب نشوند.

 پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×