» آخرین اخبار » گیلان » انقلاب اسلامی نگاه ابزاری به زن را از بین برد

انقلاب اسلامی نگاه ابزاری به زن را از بین برد

بهمن ۲۷, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، احمد قنبریان امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان این شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: زمانی‌ که شیطان از سجده در برابر انسان خودداری کرد ۲ جبهه حق و باطل به وجود آمد. 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گیلان با اشاره به اینکه تمام تلاش شیطان این بود که آدم را گمراه و از منزلت واقعی خود دور سازد، گفت: اولین اقدامی که شیطان با آدم انجام داد به سقوط او از بهشت منجر می‌شود و خدا در آیات خود بارها به این موضوع اشاره کرده است. 

وی با بیان اینکه جبهه باطل برای پیاده‌سازی اقدامات خود از عبارات و ویترین ارزشی استفاده می‌کند، بیان کرد: رویاروی جبهه حق با باطل در قصص قرآنی به شکل‌های مختلف بیان شده و در این مصاف‌ها، جبهه باطل خود را با زینت کردن به دیگران معرفی کرده است. 

قنبریان با اشاره به اقدامات جبهه باطل در زمان بعثت رسول خدا افزود: در زمان پیامبر بیشتر جنگ‌ها به نبی خدا تحمیل می‌شد و طرف مقابل این جنگ‌ها، مشرکین و کفار بود؛ درحالی‌که در زمان امامت حضرت علی (ع) طرف مقابل جنگ‌ها منافقین بود که نمونه‌های آن را در جنگ جمل، صفین و نهروان شاهد بودیم. 

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گیلان با اشاره به فتنه‌های سال ۷۸.۸۸، ۹۸ و ۱۴۰۱ گفت: فتنه سه ماه پیش نسبت به فتنه‌های سنوات گذشته از پیچیدگی بسیار بالایی برخوردار بود و در فتنه سال ۱۴۰۱ فتنه‌گران شعاری را انتخاب کردند که در سابقه سیاه خود موارد متعدی از نقض این شعار را داشتند. 

وی خروجی شعار معرفی‌شده از سوی فتنه‌گران سال ۱۴۰۱ را هنجارشکنی و برداشتن روسری از سر بانوان دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی که کرامت واقعی زنان را احیا و نگاه ابزاری به زن را از بین برد از دید همین شعار فتنه‌گران به یک انقلاب زن‌ستیز متهم شده است. 

به گزارش فارس، در همایش بصیرتی ناظران امین، ضمن‌قدردانی از زحمات ۱۲ساله «توکل شیخی» مسئول سابق دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان آستارا، «محمد داداش‌زاده اصل» با حکمی از سوی شورای نگهبان به عنوان مسئول جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان این شهرستان معارفه شد. 

انتهای پیام /۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×