» دسته‌بندی نشده » نامی: دولت به دنبال واگذاری کارها در همه ابعاد به مردم است

نامی: دولت به دنبال واگذاری کارها در همه ابعاد به مردم است

بهمن ۲۲, ۱۴۰۱ 0۰


محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند به جمهوری اسلامی ایران عنایت کرده حضور پرشور مردم در همه ابعاد اعم از دفاعی، سازندگی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور و حمایت مردم توانسته به لحاظ رشد علمی در ۵۲ رشته مهم و تأثیرگذار علمی جزو ۱۰ کشور برتر جهان باشد و در ۴ حوزه شامل علوم مولکولی، نانو، فناوری هسته‌ای و فضایی جزو ۵ کشور برتر دنیا قرار بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه دشمنان ما امروز مجدداً حضور پرشور مردم را تجربه کردند، تصریح کرد: مردم ما با این پیوستگی امروز در کنار یکدیگر، مجدداً شکوهی از همراهی با انقلاب اسلامی را دنبال کردند.

نامی تأکید کرد: حضور و پیوستگی مردم در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن نمادی از قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان را نشان داد.

رئیس سازمان مدیریت بحران در پایان ضمن قدردانی از حضور مردم، گفت: ما در پی این هستیم که حضور مردم را یک برکت ویژه بدانیم تا در همه ابعاد کار را به مردم واگذار کنیم و در این دولت این اقدام مهم انجام خواهد شد.

پایان پیام/ ت ۹۲۴




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×