» دسته‌بندی نشده » افتتاح ایستگاه پمپاژ تقویت فشار قوی روستاهای بخش مرکزی لنگرود با اعتبار ۴۰۰۰ میلیون ریال

افتتاح ایستگاه پمپاژ تقویت فشار قوی روستاهای بخش مرکزی لنگرود با اعتبار ۴۰۰۰ میلیون ریال

شهریور ۶, ۱۳۹۹ 5۰

به گزارش گیل سو. همزمان با فرارسیدن هفته دولت افتتاح ایستگاه پمپاژ تقویت فشار روستاهای بخش مرکزی با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان لنگرود برگزار شد.

در این مراسم مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لنگرود گفت :هدف از افتتاح این ایستگاه تقویت دبی و فشار آب ۱۵ روستای بخش مرکزی شهرستان لنگرود و شهر چمخاله است که طی دوهفته تلاش شبانه روزی و با اعتبار ۴۰۰۰ میلیون ریال به بهره برداری و ۱۷ هزار و ۱۵۰ نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

زاهدی افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه از تبصره ۳ روستایی تامین و لنگرود اولین شهری است که این اعتبار را از تبصره ۳ روستایی دریافت نموده است.
وی در ادامه  عملیات اجرایی این پروژه را لوله گذاری لوله پلی ایتلن، احداث و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ ، نصب سه عدد فلومتر التراسونیک و راه اندازی سیستم تله متری عنوان نمود.

مدیر امور اب و فاضلاب شهرستان لنگرود با اشاره به اجرای دو پروژه در روستای جلگه، افزود: ایستگاه پمپاژ شلمان با لوله گذاری ۴۰۰ متر با دو پمپ و سیستم تله متری و افزایش ظرفیت از ۱۵ به ۵۰ لیتر بر ثانیه  و فاز دوم در شهر لنگرود با یک و نیم کیلومتر لوله گذاری با اعتبارات سال جاری عملیاتی می شود وبااین دوپروژه مشکل بخش جلگه حل خواهدشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

gilsou24

خبرنگار و فعال رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×