» آخرین اخبار » گیلان » معرفی اعضای تولید مواد اشتعال‌زا به قوه‌قضاییه

معرفی اعضای تولید مواد اشتعال‌زا به قوه‌قضاییه

مهر ۲۵, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد آرامش در جامعه یکی از اهداف نیروی انتظامی در کشور است، اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از نهادهای مقدس در جمهوری اسلامی است که در همه عرصه‌های حافظ جان مردم بوده و از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش در جامعه دریغ نکردند. 

وی با اشاره به دستگیری ۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک و تعرض به شهروندان در چند روز گذشته گفت: عده‌ای آشوب‌گر از اعتراض مردم سوء استفاده کرده و آرامش جامعه و مردم را به مخاطره انداختند که در این خصوص ۸۸۰ نفر از آشوبگران دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 

جانشین انتظامی استان گیلان از تخریب یک باند تولید مواد اشتعال‌زا خبر داد و افزود: در چند روز اخیر یک باند تولید مواد اشتعال‌زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند. 

به گفته حسن‌پور تعدادی از این افراد فریب خورده که فاقد سابقه بودند پس از تحقیقات تکمیلی پلیس با اخذ تعهد آزاد شده و برخی دیگر به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی همچنین با اشاره به شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال‌زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان گیلان بیان کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته از این گروه تعدادی کوکتل مولوتوف و سلاح سرد کشف شده است. 

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با درخواست از خانواده‌ها در خصوص مراقب از فرزندان خود در خصوص استفاده از فضای مجازی تصریح کرد: خانواده‎‌ها باید بیشتر از هر زمانی مراقب فرزندان خود باشند تا از طریق کانال‎ها و صفحات مجازی معاند خارج از کشور مورد فریب قرار نگیرند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×