» آخرین اخبار » گیلان » فارس من| ورودی شهر رشت دائماً در حال پاکسازی/ پلیس راه متخلفان را جریمه کند

فارس من| ورودی شهر رشت دائماً در حال پاکسازی/ پلیس راه متخلفان را جریمه کند

مهر ۲۳, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه “فارس من” بستری برای جمع آوری مطالبات مردمی و پاسخگویی به‌هنگام نسبت به مطالبات ثبت شده از سوی مسوولان مربوطه است. 

اخیراً مطالبه‌ای در این سامانه با عنوان «جمع‌آوری زباله‌های جاده‌های گیلان» ثبت شد که مخاطب در آن گفته شده بود:

متاسفانه انباشت زباله در جاده‌های گیلان چهره این استان بی‌نظیر از نظر محیط زیست را زشت کرده است. متاسفانه اکثر گردشگران توجهی به آینده محیط زیست ندارند و نمی‌دانند که این محیط زیست و جنگل و دریا امانتی است برای آیندگان که بتوانند استفاده کنند و حداقل در این طبیعت لذت ببرند. لذا متاسفانه مدیران شهری استان گیلان نیز هیچ توجهی به این موضوع ندارند و تاکنون اقدام عملی انجام نداده اند. لذا از شهرداران شهرهای آستارا، تالش، لیسار، بندرانزلی و فومن و… درخواست داریم تا یک روز را به صورت بسیجی‌وار و جهادی تمهیداتی بیندیشند تا پاکبانان و حافظان محیط زیست اقدام به جمع آوری این زباله‌ها در جاده‌ها و معابر بکنند. همگی باید برای محیط زیست بی‌نظیر گیلان تلاش کنیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت در گفت‌وگو با فارس در این رابطه گفته است که ما در جمع‌آوری زباله ورودی‌های شهر کوتاهی نمی‌کنیم و پاکسازی کنار جاده‌ها و اطراف آن دائم در حال انجام گرفتن است. 

حسن هادی زاده همچنین از پلیس راه خواسته تا نسبت به خودروهای گردشگرانی که زیان در جاده می‌زنند نیز اعمال قانون را در دستور کار قرار دهد. 

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت می‌گوید: پلیس راه به علت ریزش زباله می‌بایست برابر کد تخلف شماره ۲۰۷۳ که در آن پرتاب کردن و ریختن ضایعات، زباله، اشیا، آب دهان و بینی و امثالهم از وسیله نقلیه به سطح معابر باعث جریمه میشود، جاده‌ها را در پاکیزه نگه‌داشتن یاری کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×