» آخرین اخبار » گیلان » وحدت عامل اصلی شکستن تابوی تحریم ظالمانه دشمن است

وحدت عامل اصلی شکستن تابوی تحریم ظالمانه دشمن است

مهر ۲۰, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم اهل سنت و شیعه تالش، اظهار کرد: زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه اهل تسنن و تشییع در کنار هم یک نوع فرهنگ و سبک زندگی است.

وی، وحدت را عامل اصلی نشاط اجتماعی جامعه دانست و افزود: وحدت نشاط آور، قدرت بخش و موفقیت آفرین است. پ

استاندار گیلان با بیان اینکه وحدت اجتماعی غرور آفرین است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با وحدت کلمه تحقق یافته است.

عباسی با بیان اینکه وحدت عامل اصلی شکستن تابوی تحریم ظالمانه دشمن است، اضافه کرد: بصیرت و دشمن شناسی در شرایط فتنه بسیار اهمیت دارد.

وی، تفرقه و اختلاف افکنی در جامعه را راهکار تهاجمی دشمن دانست و افزود: وحدت و یکپارچگی مردم در بخش‌های مختلف نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

استاندار گیلان با اشاره به سیاست‌های راهبردی دولت سیزدهم در بخش اقتصادی، بیان کرد: دولت در کنترل تورم و جلوگیری از گرانی و تأمین کالاهای اساسی مصمم است.

عباسی با بیان اینکه دشمن دنبال بر هم زدن امنیت اقتصادی است، گفت: کارهای خوبی در کشور شروع شده اما در سال‌های گذشته، مردم و کشور معطل برجام شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در بخش مبارزه با کرونا، افزود: دولت سیزدهم در حالی مسئولیت را قبول کرد که کشور در حالت بحرانی کرونا بود و با کار جهادی و میدانی از این بحران عبور کردیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه تابستان امسال بدون خاموشی سپری شد، گفت: سال گذشته قطعی‌های مکرر بری مردم را آزار می‌داد اما امسال با تدبیراتی که در سطح کلان صورت گرفت قطعی برق کاهش قابل توجهی داشت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×