» دسته‌بندی نشده » آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۰۷ روستای دزفول و اندیمشک

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۰۷ روستای دزفول و اندیمشک

مهر ۱۷, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۰۷ روستا در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مشکل تامین آب این روستاها به طور کامل برطرف خواهد شد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۰۷ روستا در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک اظهار کرد: طرح آبرسانی به ۷۳ روستای شهرستان دزفول از روز گذشته آغاز شده و امیدواریم با اجرای کامل این طرح شاهد حل مشکل تامین آب این روستاها باشیم.

وی با بیان اینکه اعتبار اجرای طرح آبرسانی به ۷۳ روستای دزفول حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: این روستاها در بخش‌های سردشت و شهیون به ویژه منطقه محروم احمد فداله هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: روز گذشته همچنین طرح آبرسانی به ۳۴ روستای بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با اعتبار قابل توجهی آغاز شد.

کرمی نژاد عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است تا این طرح ظرف مدت ۸ ماه به نتیجه برسد و مشکل تامین آب این ۳۴ روستای بخش الوار گرمسیری اندیمشک برای همیشه حل شود.

وی در پایان گفت: اجرای این طرح‌های آبرسانی بر عهده بسیج سازندگی سپاه خوزستان است و اعتبار آن از طریق طرح محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین می‌شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×