» آخرین اخبار » گیلان » فقدان مبانی سواد رسانه عامل بروز اغتشاشات اخیر کشور

فقدان مبانی سواد رسانه عامل بروز اغتشاشات اخیر کشور

مهر ۱۶, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور و در مصلی رشت با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور جای خود را در میلن قشر دانشجو باز کرده است، اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور و در تراز جمهوری اسلامی است که مورد علاقه اقشار مختلف مردم است.

وی با تأکید بر لزوم اثرگذاری دانشگاه‌ها در مسائل مختلف گفت: دانشگاه اثرگذاری مهمی در بیم نسل جدید داشته و باید در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی نقش آفرینی کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه‌ دانشگاه مروج سبک زندگی اسلامی در کشورباشد، تصریح کرد: متأسفانه اکثر جوانان از زندگی با  سبک اسلامی آشنایی نداشته و همین امر سبب می‌شود تا در تصمیم گیری‌ها  با مشکل مواجه شوند.

فلاحتی یکی از دلایل آشوبات اخیر در کشور را فقدان علم به سبک زندگی اسلامی و مبانی سواد رسانه دانست و بیان کرد: دانشگاه‌ها در بصیرت افزایی، تبیین سبک زندگی اسلامی و ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه هدف بیشتر تلاش کنند.

عملکرد مثبت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور در اتفاقات اخیر کشور

رئیس دانشگاه پیام نور کشور نیز در این دیدار با اشاره به خدمات ارزنده این دانشگاه به نسل جدید اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته دانشگاه پیام نور در ۴۰۰ شهرستان کشور پذیرش دانشجو دارد.

ابراهیم تقی زاده با اشاره به دایر بودن واحدهای دانشگاهی دانشگاه پیام نور درکشورهای افغانستان، سوریه، لبنان و عراق گفت: دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه‌هایی است که اغلب ه قشر متوسط و پایین جامعه را در بر گرفته و از کیفیت آموزشی خوبی برخوردار است.

وی با تأکید بر عملکرد پدافندی تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه پیام نور بیان‌کرد: عملکرد تشکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور در اتفاقات اخیر بسیار مثبت بوده و به نوعی در کنار دیگر تشکل‌های دانشجویی مناطق مرزی نقش پدافند غیر عامل را ایفا کردند 

انتهای پیام/۸۴۰۰۷




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×