» آخرین اخبار » گیلان » فرمانده ناوگان شمال: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است

فرمانده ناوگان شمال: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است

شهریور ۳۱, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده ناوگان شمال گفت: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است و یادآور دلاور مردی کسانی است که در راه دفاع از انقلاب و مکتب اسلامی قله‌های بلند رشادت را در نوردیدند. 

امیردریادار دوم حمیدرضا سعادت صبح امروز ۳۱ شهریوردر مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان که در مقابل بوستان ملت رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگاری و پایداری است و یادآور دلاور مردی کسانی است که در راه دفاع از انقلاب و مکتب اسلامی قله‌های بلند رشادت را در نوردیدند. 

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) افزود: جوانان ما در جنگ تحمیلی هشت ساله و دفاع برای آزاد زیستن بهای بسیاری پرداخته‌اند و ارزش‌هایی چون ایمان، شجاعت و از خودگذشتگی را تحقق بخشیدند. مرزهای جنوب و غرب کشور به قربانگاه جوانان غیور این مرز و بوم تبدیل شد؛ روح والای آنان اینجا را به مکان مقدسی تبدیل کرد بطوریکه خاک تجلی خود را از آنان یافت. 

وی افزود: تلاش نیروهای سپاه، ارتش و فرماندهان نظامی در تاریخ این مرز و بوم یادآور ایثار و رشادت ملت‌هایی است که با اقتدا به قیام امام حسین(ع) و تبعیت از فرماندهی کل قوا سرافرازی و آزادی را به ارمغان آوردند و با ایثار و از خودگذشتگی در برابر ظلم و ظالم ایستادگی کردند، امید است توفیق دهد جانشینان شایسته‌ای برای اینها بوده و این ارزش‌هارا پاس بداریم. 

به گزارش ایسنا؛ در نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی با سخنرانی آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تامین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد. در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از جلوی جایگاه رژه رفتند و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند. 

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×