» آخرین اخبار » گیلان » بازگشت بیش از ۷ هزار زائر گیلانی اربعین با اتوبوس

بازگشت بیش از ۷ هزار زائر گیلانی اربعین با اتوبوس

شهریور ۲۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بازگشت بیش از ۷۰۰۰ زائر گیلانی خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ درصد زوار گیلانی از ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای بازگشت استفاده می کنند.

غلامعلی نیک فهم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز موج بازگشت زوار اربعین حسینی، اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده تاکنون هیچ زائری از استان در پایانه های مرزی بدون سرویس نمانده و به همه تقاضاهای زوار در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است.

وی از بازگشت بیش از ۷۰۰۰ زائر گیلانی خبر داد و افزود: این زائران با بیش از ۳۰۰ سفر ناوگان عمومی بازگشتند و با اعزام روزانه متوسط ۵۰ دستگاه اتوبوس آماده بازگشت ۲۵۰ زائر دیگر هستیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد زوار گیلانی از ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای بازگشت استفاده می کنند، متذکر شد: برای انتقال زوار از مرزهای عراق به گیلان ۹۰ درصد ناوگان اتوبوسی استان در حالت آماده باش است.

نیک فهم با اشاره به جابجایی زائران گیلانی به مرزهای مهران و خسروی، خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح اربعین تاکنون ۸۲۱۳ زائر از استان با انجام ۶۵۳ سفر ناوگان عمومی استان به مقصد پایانه های مرزی مهران و خسروی جابجا شده‌اند.

وی از زائران خواست هرگونه تخلف را به پلیس راه و همکاران راهداری و حمل و نقل که در ایستگاه‌های کنترل دروازه‌ای استان مستقر هستند اعلام کنند، همچنین تلفن ۱۴۱ راهداری به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان است و گفت: طرح اربعین تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×