» آخرین اخبار » گیلان » بازگشت ۴۵۰۰ زائر اربعین به گیلان با ناوگان حمل و نقل عمومی

بازگشت ۴۵۰۰ زائر اربعین به گیلان با ناوگان حمل و نقل عمومی

شهریور ۲۷, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه تاکنون ۴۵۰۰ زائر از مرزهای عراق تا استان جابجا شدند، عنوان کرد: طی روزهای آینده ۳۵۰۰ زائر دیگر نیز باز می گردند.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان جهت بازگشت زوار اربعین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آغاز موج بازگشت ها به کشور و استان، آماده اعزام روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران و مرز خسروی جهت بازگشت زوار گیلانی هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۵۰۰ زائر از مرزهای عراق تا استان جابجا شدند، عنوان کرد: طی روزهای آینده ۳۵۰۰ زائر دیگر نیز باز می گردند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از خدمات رسانی ۱۴۹ شرکت حمل و نقل مسافر استان برای جابجایی زائران گیلانی از مرز مهران و مرز خسروی خبر داد و گفت: افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها در اربعین حسینی ممنوع است و بازرسان بر روند ارائه بلیت نظارت می‌کنند.

نیک فهم، با بیان اینکه از اول لغایت ۲۶ شهریور بالغ بر ۸۰۰۰ زائر گیلانی اربعین توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان به مرزهای عراق اعزام شدند، تصریح کرد: ۷۴۳۲ زائر در قالب ۵۵۱ سفر اتوبوس به مرز مهران و ۷۰۶ زائر در قالب ۷۴ سفر اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×