» دسته‌بندی نشده » توصیه‌های بهداشتی یک مسئول به زائران اربعین

توصیه‌های بهداشتی یک مسئول به زائران اربعین

شهریور ۲۰, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/بوشهر رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در مراسم اربعین و با توجه به حضور کثیر عاشقان امام حسین (ع) و طولانی بودن مسافت و گرمای هوا، احتمال انتقال بیماری‌های واگیر، خطر بروز مشکلات بهداشتی و درمانی برای برخی از زائرین عزیز وجود دارد.

حمید حبیبی‌نیا صبح روز شنبه ۱۹ شهریور اظهار کرد: اطلاع‌رسانی مناسب و همه‌جانبه به زائرین پیاده‌روی عظیم اربعین در خصوص نکات مهم بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های وزارتی ارسال شده در این خصوص جهت پیشگیری از ابتلای به بیماری‌های واگیر مانند کووید ۱۹، وبا، پیشگیری از گرمازدگی، پیشگیری از حیوان گزیدگی و… و همچنین رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط در سفر معنوی اربعین از اولویت‌های این مرکز است.

وی افزود: محتوای آموزشی (پوستر مجازی، کلیپ و…) در این خصوص از طریق فضای مجازی در اختیار موکب داران جهت انتقال مطالب به زائران و اطلاع‌رسانی گسترده مطالب بهداشتی از طریق فضای مجازی و حضوری با همکاری همه صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تصریح کرد: به‌منظور ارزیابی آموزش‌های ارائه‌شده در این زمینه از طریق فضای مجازی لینک پرسشنامه در اختیار زائرین و موکب داران قرارگرفته و تقاضامندیم این عزیزان نسبت به تکمیل آن و ارسال به مرکز بهداشت شهرستان اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، حبیبی‌نیا عنوان کرد: جلسه آموزشی نکات مهم بهداشتی در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی (ع) جهت موکب داران و مدیران کاروان‌های زیارتی با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان بوشهر در محل مرکز بهداشت برگزار شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×