» دسته‌بندی نشده » تداوم عملیات امنیتی حشد شعبی برای تامین امنیت مراسم اربعین

تداوم عملیات امنیتی حشد شعبی برای تامین امنیت مراسم اربعین

شهریور ۷, ۱۴۰۱ 0۰


حشد شعبی امروز (دوشنبه) برای چهارمین روز متوالی به عملیات امنیتی خود در منطقه “البحیرات” واقع در شمال بابل برای تامین امنیت مراسم اربعین ادامه داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از بغداد الیوم، سجاد الاسدی، مدیر عملیات الفرات الاوسط با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، فرماندهی عملیات الفرات الاوسط حشد شعبی برای چهارمین روز متوالی به عملیات تفتیش و بازرسی خود ادامه داد.

الاسدی در ادامه افزود، این فرماندهی با هماهنگی فرماندهی عملیات الجزیره و هنگ اضطراری بابل عملیات تفتیش و بازرسی را در منطقه “البحیرات” واقع در شمال بابل اجرا کرد که هدف از اجرای این عملیات تامین امنیت مسیر زائران اربعین حسینی بین بغداد و کربلا در مناطق منتهی به رود فرات است.

نیروهای عملیات الفرات الاوسط حشد شعبی اواخر هفته گذشته عملیات امنیتی پیشدستانه‌ای را قبل از اربعین در بابل آغاز کردند.

همچنین حشد شعبی عراق امروز با مشارکت نیروهای ارتش این کشور، عملیات امنیتی جدیدی را با هدف نابودی مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی و تعقیب اعضای داعش در استان نینوی آغاز کرد.

حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تیپ‌های ۳۳، ۳۰و ۲۱ فرماندهی عملیات نینوا حشد شعبی با مشارکت ارتش عراق، عملیات امنیتی جدیدی را در جنوب موصل با هدف نابودی منابع تروریسم و تعقیب عناصر گروه تروریستی داعش آغاز کردند.

استان نینوا از دیروز یکشنبه شاهد عملیات‌ امنیتی بوده است که در نتیجه آن شماری از اعضای باقیمانده گروه تروریستی داعش در نزدیکی شهر موصل کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×