» دسته‌بندی نشده » رویکرد اصلی دولت، اصلاح رابطه با مردم است

رویکرد اصلی دولت، اصلاح رابطه با مردم است

شهریور ۴, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/مرکزی سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: سیاست و رویکرد اصلی دولت، اصلاح رابطه مردم با دولت است.

دکتر محمدهادی زاهدی وفا در سفر یک روزه خود به استان مرکزی و در دیدار چهره به چهره با مردم به مناسبت هفته دولت تصریح کرد: یکی از تکالیف و رویکردهای اصلی دولت، اصلاح رابطه مردم با دولت است که به نحوی در دولت های قبل مغفول ماند و عملا سرمایه اجتماعی در جمهوری اسلامی ضربه خورد.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر، شخص رییس جمهوری و ارکان دولت به ۳۱ استان سفر کردند، گفت: نوع برخورد وزرا و حجم درخواست های مردم از وزرا و دولت، حاکی از اعتماد نسبی مردم به دولت بود که درخواست خود را مستقیم به دولت منعکس کردند.

زاهدی افزود: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بازسازی و نوسازی انقلابی و عقلانی در مدیریت دولت بود، باید کل بدنه دولت رویکردی در جهت احیای اعتماد عمومی داشته باشند، در گذشته بر تکریم ارباب رجوع تاکید می شد، اما هنوز برخی دستگاه های اجرایی با عملکرد خود رضایت عمومی را رقم نزده اند و مردم این نارضایتی را به کل دولت تعمیم می دهند. باید این اصلاح رابطه دولت و مردم را در کوچکترین مواجهه مردم با دستگاه های دولتی دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه درخواست ما از ادارات تابعه وزارت کار این است که در مقام اداری، خود را خدمتگزار مردم بدانند، بیان کرد: در سال دوم دولت باید با تعریف شاخص ها، در جهت بهبود این شرایط حرکت کنیم، البته در سال اول دولت این امر اجرایی شد، در حال حاضر بهبود شرایط را شاهد هستیم ولی باید این رویکرد به بدنه تمامی دستگاه های اجرایی تسری یابد.

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اضافه کرد: سال سختی را در اداره کشور تجربه کردیم هر چند که دولت اقدامات مثبت و تغییر و تحولی را در نظام اداری کشور، اقتصاد و سیاست خارجی رقم زد.

به گزارش ایسنا؛ در این دیدار تعدادی از مردم درخواست‌های خود را با سرپرست وزرات کار، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح کردند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×