» آخرین اخبار » گیلان » ایجاد اشتغال برای ۱۷۵ نفر در انزلی

ایجاد اشتغال برای ۱۷۵ نفر در انزلی

شهریور ۳, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان بندر انزلی گفت: طی هفته دولت سالجاری ۶۴ پروژه در انزلی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود که از این محل برای ۱۷۵ نفر شغل ایجاد می‌شود.

محمد پور خوش سعادت عصر امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر انزلی برگزار شد اظهار کرد: طی هفته دولت سالجاری ۶۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان در انزلی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

پور خوش سعادت با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها برای ۱۷۵ نفر شغل ایجاد می‌شود، تصریح کرد: از مجموع این تعداد ۲۶ پروژه عمرانی در حوزه روستایی هستند که به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار شهرستان بندر انزلی گفت: بهره‌برداری از ۶ پروژه توسعه بندری،  پنج مجموعه گردشگری، یک واحد خودکفایی مددجویی کمیته امداد، یک شرکت تولیدی پالت چوبی، ۲۰ پروژه توزیع برق و آسفالت راه روستایی از جمله پروژه‌هایی هستند که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

همچنین در این مراسم مهدی خلیلی، شهردار بندر انزلی با اشاره به اینکه خبرنگاران کمک کار مسئولین در بالندگی سرمایه اجتماعی هستند، اظهار کرد: کاستی‌هایی که وجود دارد را باید بپذیریم و در کنار آن تلاش‌ها و پیگیری‌ها را نیز دیده، منصفانه قضاوت و سنگ محک دیگران را به افراد دیگر نزنیم.

خلیلی با بیان اینکه هز فرد و مسوول در جایگاه خود باید به درستی به وظیفه‌ای که دارد عمل کند، گفت: در مجموعه مدیریت شهری با تقاضای متعدد و منابع تامین کننده محدود مواجه هستیم لذا باید با دقت نظر بیشتری در این حوزه عمل کرد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×