» آخرین اخبار » گیلان » جهاددانشگاهی گیلان می‌تواند نماینده ثابتی در قرارگاه جهاد علمی سپاه معین کند

جهاددانشگاهی گیلان می‌تواند نماینده ثابتی در قرارگاه جهاد علمی سپاه معین کند

مرداد ۱۶, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با استقبال از تقویت همکاری سپاه قدس گیلان و جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف، گفت: در راستای حفظ و تقویت تعامل و همکاری‌های مشترک، جهاد دانشگاهی گیلان می‌تواند نماینده ثابتی در قرارگاه جهاد علمی سپاه معین نماید تا با حضور مستمر در جلسات، به ایجاد شناخت بیشتر از زوایای فعالیت‌های جهاددانشگاهی و بهره‌مندی از ساختار دو نهاد در جهت انجام فعالیت‌های موثر، کمک کند.

سردار عبدالله‌پور در آستانه چهل‌ودومین سالروز تاسیس نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در دیدار با سرپرست و اعضای سازمان جهاددانشگاهی گیلان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، اظهار کرد: علم و دانش روز برای حفظ نظام و انقلاب، بسیار حائز اهمیت است،  لذا اگر بخواهیم در سطح جهانی توانمند و مقتدر بمانیم، باید همواره در پی ارتقای علمی جامعه باشیم زیرا علم ابزار قدرت است، بنابراین حمایت و همراهی با نهادهای تولید علم نیز در قالب چارچوبی معین، همواره مدنظر ما قرار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه کنیم که صرفا محدود به لفظ‌ها و عنوان‌ها نشویم، افزود: ریشه فعالیت‌های جهاددانشگاهی مبتنی بر فرهنگ جهادی است به عبارتی همان کار برای خداست و کار برای خدا خستگی ندارد، با وجود اینکه با تلاش و کوشش بسیار همراه است اما آرامشی توام با نصرت الهی را در پی دارد؛ رسالت کار جهادی، مرتفع‌کردن مشکلات و موانع است. باید از موانع هراس نداشت و با کار جهادی در پی رفع آن‌ها اقدام کرد.

سردار عبدالله‌پور با استقبال از تقویت همکاری سپاه قدس گیلان و جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، مهارتی، تولید علم و حل مسائل و مشکلات استان، ادامه داد: در حوزه‌های پژوهشی نیز می‌توان هم‌افزایی وسیعی را رقم زد.

وی گفت: در راستای حفظ و تقویت تعامل و همکاری‌های مشترک، جهاد دانشگاهی گیلان می‌تواند نماینده ثابتی در قرارگاه جهاد علمی سپاه معین نماید تا با حضور مستمر در جلسات، به ایجاد شناخت بیشتر از زوایای فعالیت‌های جهاددانشگاهی و بهره‌مندی از ساختار دو نهاد در جهت انجام فعالیت‌های موثر، کمک نماید.

فرمانده سپاه قدس گیلان، یکی از نقش‌های بسیج را هم‌افزایی دانست و عنوان کرد: برقراری هم‌افزایی میان جهاد دانشگاهی و سپاه، می‌تواند منجر به رقم‌زدن اتفاقات بزرگ و موثری در استان شود. با توجه به اینکه کارآمدکردن نظام از وظایف سپاه است، باید بر حل مشکلات مصمم بوده و با هنر انقلابی، از همین ساختار موجود در راستای رفع موانع بهره برد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×