» آخرین اخبار » گیلان » برگزاری ۳۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج در گیلان

برگزاری ۳۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج در گیلان

آبان ۲۵, ۱۴۰۱ 0۰


به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا منشوری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رسانه و اعلام برنامه‌های هفته بسیج، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران بصیرت و آگاهی در جامعه هستند و نقش اثرگذاری در هدایت دهی افکار عمومی دارند.

وی با اشاره به اثرگذاری بسیج در بخش‌های مختلف افزود: بسیج با تفکر و اندیشه الهی و در راستای اعتلای انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به رویکرد معنوی محور بودن بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج محدودیت زمانی و مکانی نداشته و جغرافیای وسعتش گستره جهانی دارد.

سرهنگ منشوری با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج به تشریح این هفته پرداخت و اضافه کرد: قرارگاه جهاد فرهنگی، محرومیت زدایی، فضای مجازی امنیتی در گیلان تشکیل شده و هر کدام از این قرارگاه‌ها مأموریت‌های خود را دارند.

وی از برگزاری ۳۲۰۰ برنامه در هفته بسیج در گیلان خبر داد و افزود: توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی توسط ۸ هزار جهادگر گیلانی در این هفته انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری پویش نذر خون توسط بسیجیان اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری میز خدمت، رزمایش اقتدار بسیجیان و آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و تجلیل از مدافعان سلامت بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در گیلان می‌باشد.

سرهنگ منشوری از دیدار بسیجیان گیلانی با رهبری معظم انقلاب خبر داد و بیان کرد: تعدادی از بسیجیان گیلانی به دیدار حضرت آقا خواهند رفت.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و گیلان، اضافه کرد: انقلاب اسلامی تاکنون در مقابله با اغتشاشگران رویکرد گفتمان محور داشته است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×