» آخرین اخبار » گیلان » اقتدار نظام جمهوری اسلامی در گرو پیشرفت بسیج رسانه است

اقتدار نظام جمهوری اسلامی در گرو پیشرفت بسیج رسانه است

مرداد ۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان رئیس بسیج رسانه کشور، بسیج رسانه را مظهر تحول در جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در گرو پیشرفت بسیج رسانه است.

عباس محمدیان در دیدار با اعضای سازمان بسیج رسانه شهرستان رشت با بیان اینکه سازمان بسیج اقشار در واقع دولت سایه در جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: سازمان بسیج اقشار در مظلومیت به سر می‌برد که اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سازمان بسیج در توسعه کشور در عرصه‌های مختلف گفت: اگر از ظرفیت بسیج به درستی استفاده شود می‌توان در همه ابعاد جمهوری اسلامی به موفقیت رسید.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر لزوم توجه به تشکیل جبهه واحد رسانه در تراز انقلاب اسلامی افزود: متاسفانه در جمهوری اسلامی در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی عقب هستیم و اگر این روند تغییر نکند با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود.

محمدیان با بیان اینکه عده‌ای تفاوت میان آموزش فضای مجازی و رسانه را نمی‌دانند، تصریح کرد: در کشور عده‌ای هنوز تفاوت میان آموزش و سواد فضای مجازی و رسانه را نمی‌دانند و تا زمانی این که روند تغییر نکند در تشکیل جبهه رسانه در تراز انقلاب اسلامی موفق نخواهیم شد.

وی بسیج رسانه را مظهر تحول در جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در گرو پیشرفت بسیج رسانه است.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه امروز کانون‌های بسیج رسانه می‌توانند مرکز تبلور کارآمدی رسانه در کشور شود، خاطرنشان کرد: در جهان امروز رسانه حکمرانی کرده و دیگر رسانه‌ها تعیین می‌کنند که مسئولان کدام مسائل را اولویت کاری خود قرار دهند که در این نشست سازمان بسیج رسانه برنامه بسیار خوبی در دستور کار دارد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×