» آخرین اخبار » گیلان » مسئله فرهنگ باید دغدغه همه مدیران باشد

مسئله فرهنگ باید دغدغه همه مدیران باشد

مرداد ۵, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان استاندار گیلان، شکل گیری قرارگاه فرهنگی در شهرستان ها با هدف اجرای سیاست های نظام جمهوری اسلامی، منویات رهبر معظم انقلاب و تصمیمات رئیس جمهوری را ضروری خواند و گفت: باید مسئله فرهنگ دغدغه همه مدیران باشد و در جهت توسعه آن از همه ظرفیت ها بهره گرفت.

اسدالله عباسی در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ضمن تبریک پیشاپیش دوازدهم مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای ارزش های دینی و ملی نقش موثری دارد.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد که پس از پیروزی انقلاب توانست دستاوردهای نظام را به درستی تبلیغ و ارزش های آن را زنده نگه دارد.

استاندار گیلان، توجه به جهاد تبیین و مهندسی فرهنگی را ضرورتی در حوزه مسائل تبلیغی دانست و تصریح کرد: باور دارم که تمامی فعالیت ها و تصمیم ها در هر بخشی نیازمند پیوست فرهنگی است.

وی یکی از ضعف های مهم کارکردی در سال های اخیر را عدم توجه به حوزه مسائل فرهنگی عنوان کرد و افزود: با وجود تلاش های سرسختانه دشمنان برای نابودی دیوار بلند فرهنگ ایران اسلامی، باید اقدامی موثر همراه با چشم انداز کوتاه و بلند مدت را به انجام رساند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت تولید محتوای با کیفیت همراه با نگاهی فرابخشی به تحولات روز و بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: باید بیش از گذشته نسبت به ورود چهره های شاخص فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که دارای محبوبیت و مقبولیت هستند در عرصه تصمیم‌سازی اقدام کرد و برای اعتلای استان هم افزایی جمعی را مدنظر قرار داد.

عباسی خاطرنشان کرد: برخی سودجویان داخلی با دشمنان خارجی هم صدا شده‌اند و تلاش می کنند با کوچک نشان دادن اقدامات نظام و دولت موجبات دلسردی اقشار مختلف جامعه را فراهم کنند.

وی نماینده ولی فقیه در گیلان را پرچم دار حوزه فرهنگ در استان خواند و ادامه داد: باید به تصمیمات ایشان احترام گذاشت و با جریان فرهنگی استان هم صدا شد و از کارهای پراکنده خودداری کرد.

استاندار گیلان شکل گیری قرارگاه فرهنگی در شهرستان ها با هدف اجرای سیاست های نظام جمهوری اسلامی، منویات رهبر معظم انقلاب و تصمیمات رئیس جمهوری را ضروری خواند و گفت: باید مسئله فرهنگ دغدغه همه مدیران باشد و در جهت توسعه آن از همه ظرفیت ها بهره گرفت.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×