» آخرین اخبار » گیلان » الگوهای ناب عفاف و حجاب را به جامعه معرفی کنیم

الگوهای ناب عفاف و حجاب را به جامعه معرفی کنیم

تیر ۲۹, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، با بیان اینکه امروز جامعه ما به معرفی الگوهای ناب عفاف و حجاب نیاز دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم که شاخص ها را معرفی و دیگران را تشویق کنیم تا در مسیر بهتر شدن حرکت کنند.

دکتر حمیدرضا مسکنی در مراسم تجلیل از الگوهای عفاف و حجاب در مجموعه جهاد دانشگاهی استان گیلان، با تاکید بر لزوم الگو و نمونه بودن جهادگران دانشگاهی در امور فرهنگی، اظهار کرد: وقتی فردی را به عنوان الگو و نمونه انتخاب می کنیم، قرار است برای کل مجموعه مبنا و معیار باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره اهمیت عفاف و حجاب و اهتمام در ترویج این آموزه الهی، عنوان کرد: طبق فرموده ایشان عفاف و حجاب تنها در پوشش خلاصه نمی شود و انسان در اعمال و گفتار نیز باید عفیف باشد.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه امروز جامعه ما به معرفی الگوهای ناب عفاف و حجاب نیاز دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم که شاخص ها را معرفی و دیگران را تشویق کنیم تا در مسیر بهتر شدن حرکت کنند.

مسکنی، مجموعه همکاران جهاد دانشگاهی را سرمایه اجتماعی داخل سازمان دانست و یادآور شد: مجموعه همکاران سازمان جهاد دانشگاهی استان باید به جهادی بودن خود افتخار کنند و با کمک هم سرمایه اجتماعی خارج از سازمان را نیز بسازیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از کارمندان سازمان جهاد دانشگاهی گیلان در بخش رفتار و عفاف و حجاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب تجلیل به عمل آمد.

الگوهای ناب عفاف و حجاب را به جامعه معرفی کنیم

الگوهای ناب عفاف و حجاب را به جامعه معرفی کنیم

الگوهای ناب عفاف و حجاب را به جامعه معرفی کنیم

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×