» دسته‌بندی نشده » رهبر کره شمالی در بحبوحه پاندمی و بارش‌های سنگین، نشست حزبی دیگری برگزار کرد

رهبر کره شمالی در بحبوحه پاندمی و بارش‌های سنگین، نشست حزبی دیگری برگزار کرد

تیر ۷, ۱۴۰۱ 0۰


خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، همزمان با اینکه پیونگ‌یانگ به مبارزه با پاندمی کرونا ادامه می‌دهد و برای خسارت‌های سیل بالقوه‌ ناشی از باران‌های سنگین آماده می‌شود، رهبر کره شمالی ریاست یک نشست حزبی دیگر را با هدف تشدید نظم و مقررات برعهده داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA گزارش داد: نشست بزرگ دبیرخانه کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کره روز دوشنبه برگزار شد تا درباره ارتقا و تنظیم مجدد سیستم کاری ارگان‌های هدایت‌کننده حزب حاکم در تمامی سطوح مذاکره کنند.

خبرگزاری KCNA مفصلا اعلام نکرد که سیستم حزب حاکم به چه صورتی درآمد اما در جریان یکی دیگر از نشست‌های دبیرخانه کمیته مرکزی حزب حاکم که دو هفته پیش برگزار شد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دستور به حفظ نظم و مقررات در برابر سوء استفاده از قدرت و بروکراسی که در بین برخی مقامات حزبی مشاهده شده، داد.

همزمان با اینکه پیونگ‌یانگ با پاندمی یک بیماری گوارشی به دنبال موج ابتلا به کووید ۱۹ مبارزه می‌کند و آغاز زودهنگام فصل بارندگی‌ نگرانی‌هایی را نسبت به تولید محصول در کشوری که در حال حاضر از کمبود شدید مواد غذایی رنج می‌برد، به وجود آورده، کیم جونگ اون یک سری نشست‌های حزبی در هفته‌های اخیر برگزار کرده است.   

خبرگزاری KCNA روز دوشنبه گزارش داده بود: ‌روستاهای کشاورزی در سراسر کره شمالی تلاش می‌کنند تا از برنج‌های کاشته شده در برابر طوفان‌ها در جریان فصل بارندگی‌ها حفاظت کنند.

این خبرگزاری در تلاش برای حفظ وحدت داخلی در برابر شیوع بیماری‌های فراگیر اعلام کرد، کره شمالی “اقدامات ایدئولوژیکی” را برای اطلاع رسانی به مردم درباره اعتبار و صحت علمی سیاست‌های فوری مبارزه با پاندمی که توسط حزب حاکم و دولت اعمال شده، انجام داده است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×