» آخرین اخبار » گیلان » تعمیر و تجهیز ۵۹ ایستگاه پمپاژ آب زراعی لنگرود

تعمیر و تجهیز ۵۹ ایستگاه پمپاژ آب زراعی لنگرود

تیر ۶, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، از تعمیر ایستگاه های پمپاژ از کار افتاده و تجهیز ۵۹ ایستگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین ۹ حلقه چاه عمیق حفر شده را که فاقد پمپ بودند، برق رسانی و وارد چرخه پمپاژ آب زراعی کردیم.

محمدرضا جلالی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تمام امکانات و اقدامات استان و شهرستان مبنی بر تامین نیاز آب زراعی را پای کار آوردیم، اظهار کرد: در حوزه آب زراعی شهرستان لنگرود با دو مشکل مواجه هستیم.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت حق آبه شهرستان توسط همسایه ها، افزود: باید بتوانیم توزیع آب عادلانه در سطح استان و شهرستان داشته باشیم.

فرماندار لنگرود، از غیر فعال شدن دو پمپاژ مهم روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: این پمپاژها ۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی لنگرود را پوشش می دهند لذا با مساعدت استاندار گیلان مقرر شده طی امروز و فردا دو پمپ جدید جایگزین شده و این ایستگاه ها مجددا وارد مدار شوند.

جلالی، با بیان اینکه طی ماه های گذشته تلاش کردیم سیستم توزیع آب در سطح شهرستان عادلانه باشد، گفت: کلیه ایستگاه ها پمباژ فعال هستند و چاه ها در مدار بهره برداری قرار دارد و به زودی با آبگذاری شرق گیلان تلاش می کنیم حقی از مناطق تضییع نشود و همه کشاورزان آب داشته باشند.

وی از تعمیر ایستگاه های پمپاژ از کار افتاده و تجهیز ۵۹ ایستگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین ۹ حلقه چاه عمیق حفر شده را که فاقد پمپ بودند، برق رسانی و وارد چرخه پمپاژ آب زراعی کردیم. در این راستا الکتروپمپ های کف کش نیز تامین شده تا فصل زراعی را به خوبی به پایان برسانیم.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×