» آخرین اخبار » گیلان » بقا و پویایی گیلان به رشد نرخ باروری وابسته است

بقا و پویایی گیلان به رشد نرخ باروری وابسته است

تیر ۵, ۱۴۰۱ 0۰


ایسنا/گیلان سرپرست معاونت بهداشتی علوم پزشکی گیلان با تاکید بر آگاهی بخشی نسبت به بحران جمعیتی که گیلان دچار آن شده گفت: بقا و پویایی گیلان به جوانی جمعیت و رشد نرخ باروری استان وابسته است.

دکتر اسماعیل نورصالحی در نشست توجیهی – آموزشی تشکیل قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت که با حضور کارشناسان مسئول این حوزه برگزار شد اظهار کرد: نجات هویت گیلان نیازمند اقدامات آگاهی بخشی در راستای فرزندآوری است.

وی با تاکید بر آگاهی بخشی نسبت به بحران جمعیتی که گیلان دچار آن شده، افزود: بقا و پویایی گیلان در سال های آینده به جوانی جمعیت و افزایش نرخ باروری امروز استان وابسته است.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: همه باید در این حوزه احساس مسئولیت کرده و جوانی جمعیت از دغدغه های همه بخش های حوزه بهداشت دانشگاه و جامعه باشد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: همه با هم باید برای رشد جمعیت جوان استان و فرزندآوری خانواده ها و زوج های جوان کمک کنیم و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای بقا و پویایی گیلان گام برداریم.

وی با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی به مردم در راستای جوانی جمعیت گفت: مردم از آسیب های کاهش نرخ باروری در آینده استان آگاه شوند تا هویت گیلان حفظ شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×